0

2

شیبا اینو مسیر خود را از بازار جدا کرد! دلایل رشد قیمت SHIB چه بود؟

پوریا دولت‌آبادی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

علی رغم روند نزولی بازار، دومین میم کوین بزرگ بازار یعنی شیبا اینو (SHIB)، در ۲۴ساعت گذشته توانست رشد ۱5درصدی را تجربه کند. در زمان نگارش این خبر، هر واحد SHIB در ناحیه قیمتی 0.0000094 دلار معامله می‌شود.

نزدیک شدن به رویداد Ethereum Toronto و انتشار اطلاعاتی در رابطه با پروژه شیباریوم، از جمله دلایل رشد SHIB به حساب می‌آیند. در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

خرید ارز دیجیتال

رشد غیرمنتظره شیبا اینو (SHIB)

علاوه بر رشد قیمت SHIB، ارزش بازار (مارکت کپ) این میم کوین هم افزایش یافت و با رسیدن به سطوح بالای 5.1 میلیارد دلار، به 14امین دارایی دیجیتالی بزرگ براساس ارزش بازار تبدیل گشت.

همچنین در شبانه روز گذشته، حجم معاملات شیبا اینو توانست تا 40 درصد افزایش یابد. از دیدگاه تکنیکال نیز، روند آتی شیبا صعودی به نظر می‌رسد. به طور خلاصه طبق حرکات اندیکاتورهای EMA و RSI، جهت بعدی شیبا صعودی ارزیابی می‌شود.

قیمت شیبا اینو

جالب است بدانید که علاوه بر عواملی چون رویداد Ethereum Toronto و اطلاعیه جدید درباره شیباریوم، استقبال بزرگترین نهنگ‌های اتریوم از شیبا اینو (SHIB) هم موجب شد تا این ارز بتواند حرکات مثبتی را از خود به جای گذارد. طبق آمار منتشر شده از پلتفرم Whalestats، اکنون SHIB در صدر لیست ارزهای معامله‌شده توسط 100 نهنگ برتر اتریوم قرار دارد.

با این حال، مهم ترین دلیل رشد ناگهانی شیبا را می‌توان در اطلاعیه‌های اعلامی Shibarium دانست که طی رویداد Ethereum Toronto در روزهای 15 و 16 آگوست، از آن بیشتر خواهیم شنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)