0

0

به گردش درآمدن بیش از ۳۳۰ میلیون دلار توکن در ماه آوریل

طبق داده‌های Token Unlocks، باز کردن قفل ۱۷ توکن در ماه آوریل برنامه‌ریزی شده که قرار است توکن‌هایی به ارزش بیش از ۳۳۰ میلیون دلار را وارد بازار کنند.

آزادسازی توکن‌ها در ماه آوریل
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بزرگترین این بازگشایی‌ها در تاریخ ۱۵ آوریل با توکن BitDAO (BIT) رخ خواهد داد که ۱.۹۵۱٪ از کل عرضه آن (به ارزش تقریبی یک میلیارد دلار) را آزاد می‌کند. بیش از ۱۳ درصد از کل  این مبلغ (۳۳۰ میلیون دلار) از سه پروژه دیگر حاصل خواهد شد که قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل عرضه شوند.

سه آنلاکی عمده

BITء APECoin (APE) و Aptos (APT) مهم‌ترین توکن‌هایی هستند که در ماه آوریل از حالت قفلی در می‌آیند. BIT ۱۸۷.۵۰۰.۰۰۰.۳۲ توکن را در ۱۵ آوریل منتشر خواهد کرد که ارزش آن در زمان انتشار این خبر ۹۶ میلیون دلار است.

پس از BITء APE دومین بازگشایی بزرگ این ماه در ۱۷ آوریل خواهد بود. APE بیش از ۱۵ میلیون توکن را روانه بازار خواهد کرد که ۱.۵۶ ٪ از کل عرضه پروژه به ارزش بیش از ۶۶ میلیون دلار را تشکیل می‌دهد. پروژه اپتوس نیز در حال زمان‌بندی برای سومین آزادسازی مهم این ماه در تاریخ ۱۲ آوریل است. این پروژه ۴.۵ میلیون توکن را منتشر خواهد کرد که در زمان انتشار این خبر بیش از ۵۲ میلیون دلار ارزش دارد.

مجموع مبلغی که این سه آنلاک عمده آزاد خواهند کرد در حال حاضر بالغ بر ۲۱۵ میلیون دلار است که ۶۳.۷ درصد از کل مبلغی را که انتظار می‌رود در ماه آوریل به گردش در آید، تشکیل می‌دهند.

خرید ارز دیجیتال

سایر آنلاکی‌ها

اولین و دومین پروژه‌ای که در آوریل از حالت قفل در می‌آیند،  1inch (1INCH) و Galxe (GAL) در ۵ آوریل هستند. این پروژه‌ها به ترتیب ۲۸۷.۱۴۲ و ۴۱۶.۶۶۶ توکن را با ارزش فعلی ۱۴۷.۵۸۹ و ۷۲۵۰۰۰ دلار آزاد خواهند کرد.

تورنادو کش (TORN) سومین آنلاکی این ماه در ۷ آوریل است که توکن‌های TORN به ارزش ۱.۱ میلیون دلار را به گردش درمی‌آورد.

دو آنلاکی دیگر که در ادامه می‌آیند در ۱۱ آوریل توکن‌های خود را وارد بازار می‌کنند؛ Moonbeam (GLMR) و DyDx؛ GLMRء ۱.۲۷ درصد از کل عرضه خود را منتشر خواهد کرد که معادل ۴.۷ میلیون دلار در زمان انتشار این خبر است. در همین حال، انتظار می‌رود DYDX بیش از ۶.۵ میلیون توکن به ارزش بیش از ۱۵ میلیون دلار را به گردش درآورد.

Euler (EUL) ،Sweat Economy (SWEAT) و NYM (NYM) باز کردن قفل توکن‌های خود را به ترتیب برای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ آوریل برنامه‌ریزی کرده‌اند. آنلاک EUL، توکن‌هایی به ارزش ۴۲۰۰۲۲ دلار منتشر می‌کند، در حالی که SWEAT بیش از ۱۲۹ میلیون توکن با ارزش فعلی ۱.۱میلیون دلار را روانه بازار می‌کند. NYM با انتشار ۱.۲۵ درصد از کل عرضه خود در ۱۴ آوریل، ۲.۹ میلیون دلار دیگر از این توکن را به بازار اضافه خواهد کرد.

Axie Infinity (AXIE) همچنین قرار است ۱.۹ میلیون توکن AXIE را در ۱۷ آوریل آزاد کند که ۱.۴۵ درصد از کل عرضه این پروژه را تشکیل می‌دهد و در زمان انتشار این خبر ارزشی معادل ۳۲.۱ میلیون دلار دارد. Immutable X (IMX) و Acala (ACA) نیز به ترتیب در تاریخ ۲۲ و ۲۵ آوریل، آنلاکی توکن دارند. IMX قرار است بیش از ۱۲ میلیون توکن منتشر کند و ACA بیش از ۴ میلیون توکن؛ که هر کدام به ترتیب توکن‌هایی به ارزش ۱۸.۸ میلیون دلار و ۴۴۷.۲۴۰ دلار را به گردش در خواهند آورد.

سه بازگشایی نهایی ماه در ۲۷ آوریل با پروژه‌های Ronin (RON) ،X2Y2 (X2Y2) و Yield Guild Games (YGG) صورت می‌گیرد. RONء ۴.۱۵٪ از کل عرضه خود که مبلغی بالغ بر ۳۹.۵ میلیون دلار می‌شود را باز می‌کند.  X2Y2 و YGG نیز به ترتیب توکن‌هایی به ارزش ۶۹۰۷۰۰ دلار و ۴.۲ میلیون دلار در گردش خواهند داشت.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)