0

4

تیم پپه در رابطه با وقایع اخیر بیانیه‌ای منتشر کرد

طبق اکانت رسمی پروژه پپه در X (توییتر سابق)، برخی از اعضای اصلی تیم پپه تقریباً ۱۶ تریلیون (۱۶ میلیون دلار) توکن پپه را بدون اعلام قبلی به فروش رساندند.

بیانیه تیم پپه
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

در متن این بیانیه آمده که برای احتیاط، تعداد کیف پول‌های امضاکننده مورد نیاز برای تأیید تراکنش در این کیف پول چند امضایی به ۲ امضا از ۸ امضا کاهش یافته بود. اکنون ۱۰ تریلیون PEPE در این کیف پول چند امضایی وجود دارد که تنها کیف پول امضاکننده است و در دستان امنی قرار دارد.

طبق بیانیه این عضو باقیمانده از تیم، آلتکوین PEPE از زمان روی کار آمدن اعضای بدخواه و حریصی داشته است. گفته می‌شود این افراد که از همان هفته‌های اول مانع توسعه PEPE می‌شدند، اکنون از این تیم حذف شده‌اند.

خرید ارز دیجیتال

این آخرین عضو باقیمانده از تیم امضاکننده در مورد این فروش گسترده اظهار کرد که در شب این حادثه به او خیانت شده است؛ سه عضو از روی بدجنسی و کینه‌توزی ۱۶ تریلیون PEPE را از این کیف پول چندامضایی به فروش رساندند. او همچنین اظهار داشت که آنها سپس سعی کردند با حذف خود از این کیف پول، تمام پیوندها را با این توکن قطع کنند.

طبق اظهارات این شخص توکن‌های فروخته‌شده هرگز برای فروش در نظر گرفته نشده بودند؛ اما توکن‌های باقیمانده جایشان امن است.

این عضو باقیمانده تیم در بیانیه خود تأکید کرد از این به بعد نهایت تلاش خو را برای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر این توکن انجام خواهد داد؛ اعضایی که پیش از این مانع پیشرفت آن می شدند دیگر در تیم نیستند، و اکنون کنترل کامل آن را در اختیار دارد. وی بیان کرد ۱۰ تریلیون توکن پپه باقیمانده از این کیف پول چند امضایی خارج و تا زمان استفاده یا سوزاندن در جایی دیگر ذخیره خواهند شد. او همچنین اظهار کرد که می‌تواند بخشی از این وجوه را صرف خرید دامنه یا نام کاربری با منبع PEPE کند و بقیه را بسوزاند.

به این ترتیب پیداست که بحث‌های زیادی در تیم رسمی این پروژه وجود داشته که منجر به چنین فروشی شده است. حال مشخص نیست اظهارات این عضو باقیمانده از تیم تا چه حد صحیح باشد.

منبع: بیت کوین سیستمی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)