0

0

PlayStation در تریلر بازی جدید خود از «Shiba Inu» نام برد!

دارندگان توکن SHIB حدس می‌زنند پلی‌استیشن (PlayStation) قصد دارد یک بازی با مضمون SHIB بسازد.

شیبا اینو در پلی استیشن
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

نام تجاری محبوب بازی‌های ویدئویی، PlayStation، اخیراً پس از نام بردن از شیبا اینو در توییتی مورد توجه جامعه SHIB قرار گرفت. هنگام به اشتراک گذاشتن تیزر یک بازی معمایی با عنوان Humanity که قرار است در آینده نزدیک عرضه شود، پلی استیشن از گیمرها خواست تا «در نقش سگ شیبا اینو بازی کنند و افراد را در آزمون و خطاها راهنمایی کنند».

PlayStation همچنین ویژگی‌های دیگری از این بازی را به اشتراک گذاشته است، از جمله اینکه به گیمرها اجازه «سفارشی‌سازی مراحل» را می‌دهد. این شرکت قول داده که جزئیات بیشتری از این بازی را در دموهای بعدی به اشتراک بگذارد. جالب اینجاست که اشاره پلی‌استیشن به Shiba Inu، اعضای SHIBArmy را هیجان‌زده کرده است. علاقه‌مندان شیبا با شنیدن این خبر در حال تگ کردن صفحه رسمی این ارز دیجیتال در توییتر و سایر اینفلوئنسرهای برتر آن، از جمله Lucie هستند.

خرید ارز دیجیتال

پس از اشاره پلی‌استیشن به Shiba Inu، برخی از علاقه‌مندان به SHIB بر این باورند که موضوع این بازی معمایی الهام‌گرفته از این ارز دیجیتال است.

کاملاً بی‌ربط!

با این حال، موضوع بازی Humanity از پانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار کریپتو یعنی شیبا گرفته نشده است.

اشاره پلی‌استیشن به شیبا اینو بیشتر به دلیل مدل بازی بود. در این بازی، بازیکنان نقش سگ شیبا اینو را بر عهده خواهند گرفت که وظیفه هدایت افراد را در آزمون و خطاهای مختلف و باز کردن قدرت‌های جدید دارد.

برخی از علاقه‌مندان به Shiba Inu هنوز مفهوم این بازی را درک نکرده‌اند و امیدوارند جزئیات بیشتری را از اعضای تیم SHIB دریافت کنند.

خرید شیبا

دارندگان SHIB می‌توانند گیفت کارت پلی استیشن بخرند

اگرچه بازی Humanity در کل ارتباطی با شیبا اینو ندارد، اما دارندگان SHIB همچنان می‌توانند به لطف درگاه BitPay از این توکن برای خرید گیفت‌کارت‌های پلی‌استیشن استفاده کنند.

BitPay به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از توکن شیبا به عنوان یکی از روش‌های پرداخت، کارت‌های هدیه پلی‌استیشن را خریداری کنند.

طبق گفته BitPay، گیمرها باید اپلیکیشن BitPay را دانلود کرده و از قسمت گیفت کارت، گزینه PlayStation را انتخاب کنند، سپس مبلغ موردنظر برای خرید را انتخاب و با SHIB پرداخت کنند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)