0

6

پولکادات (DOT) هوش مصنوعی را در آغوش می‌گیرد

اکوسیستم فعال پولکادات (DOT) با تمرکز بر هوش مصنوعی (AI) سبقت جسورانه‌ای از همتایان خود گرفته است. این پروتکل اثبات سهامی (PoS) با به‌کارگیری هوش مصنوعی در اکوسیستم خود رشد قابل‌توجهی را شاهد بوده است.

استفاده از هوش مصنوعی در بلاک چین پولکادات
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

با توجه به این واقعیت که هوش مصنوعی نیز مانند کریپتو، هنوز در مراحل اولیه رشد خود است، دادن اطلاعات نادرست در آن می‌تواند زیاد باشد. پولکادات با استفاده از این موضوع، نقش Origin Trail را برجسته می‌کند. Origin Trail یک نمودار دانش غیرمتمرکز است که دسترسی به مجموعه‌ای از دارایی‌های دانش آماده هوش مصنوعی را امکانپذیر می‌سازد و به هر کسی نیز اجازه می‌دهد در به اشتراک‌گذاری دانش مورد اعتماد شرکت کند.

ظهور Origin Trail به طور قابل‌توجهی به ایمن کردن پایه‌های هوش مصنوعی در پولکادات، وب۳ و فضای گسترده‌تر فناوری کمک خواهد کرد. کارآیی Origin Trail در حال حاضر در سراسر جهان با افرادی مانند برانیمیر راکیچ (Branimir Rakic) بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری ​​که هفته گذشته در رویداد Polkadot Decoded یک جستجوی معنایی مبتنی بر هوش مصنوعی را با دارایی‌های دانش این پروتکل انجام دادند، آزمایش می‌شود.

پروتکل پولکادات خود را پیشتاز نوآوری مبتنی بر DAO در دنیای بلاک چین می‌داند، زیرا با اقدامات خود نقش کلیدی در این بخش داشته است.

همه پروتکل‌های بلاک چینی به‌خودی‌خود منحصربه‌فرد هستند. با این حال، Polkadot یک مدل تا حدودی منحصربه‌فرد را اجرا می‌کند، زیرا امکان رشد پاراچین‌هایی با قابلیت میزبانی برنامه‌های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند را فراهم می‌کند.

برخی از پاراچین‌های برتر عبارتند از شبکه Astar و Moonbeam. این دو پروتکل در سال جاری تیترهای خبری مهمی در صنعت کریپتو داشته‌اند، از جمله مشارکت شبکه Astar با غول خودروسازی تویوتا برای میزبانی یک هکاتون (Hackathon) استعداد در فوریه سال جاری.

تلاش پولکادات برای بکارگیری هوش مصنوعی در بلاک چین خود برای حمایت از صنعتی است که بسیاری پیش‌بینی کرده‌اند در آینده نزدیک تا حد زیادی با ارزهای دیجیتال آمیخته خواهد شد.

منبع: یو تودی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)