0

1

موفقیت در مهاجرت شبکه پالیگان

مهاجرت شبکه پالیگان
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

با آغاز فرآیند مهاجرت شبکه پالیگان تا به امروز، حدود ۶.۵ میلیارد توکن MATIC به POL تبدیل شدند. جالب است بدانید که این رقم معادل ۶۴.۸٪ از روند کل مهاجرت است.

نرخ مهاجرت شبکه پالیگان در ۱۰ روز

مهاجرت MATIC به POL بخشی از نقشه راه Polygon 2.0 بود که با هدف افزایش مقیاس‌پذیری، امنیت و عملکرد کلی شبکه طراحی شد. با شروع مهاجرت شبکه پالیگان و تبدیل توکن متیک به توکن POL که از چهارم سپتامبر آغاز شده است؛ در ۱۰ روز، ۶.۵ میلیارد توکن MATIC به POL منتقل شدند. یعنی ۶۴.۸٪ از فرآیند ارتقای پالیگان با موفقیت انجام شد.

از این پس، توکن متیک جای خود را به پل داده است و هزینه‌های گس و استیکینگ از طریق این توکن پرداخت می‌شود. با این ارتقا فیچرهای جدیدی مانند استیکینگ چند زنجیره‌ای نیز به شبکه پالیگان اضافه شد. یعنی استیکینگ در زنجیره‌های مختلف اکوسیستم Polygon فراهم شد و به‌طور هم‌زمان امنیت شبکه را نیز افزایش می‌دهد.

نرخ تبدیل متیک به پل چقدر است؟

هر ۱ پل معادل ۱ متیک است. بنابراین هولدرهای متیک با نرخ ۱:۱ توکن پل دریافت می‌کنند؛ یعنی در فرآیند مهاجرت درست به ازای همان میزانی که متیک داشته باشید، توکن پل به کیف پول شما واریز خواهد شد.

روند کلی قیمت پل (متیک) در ۱۰ روزی که از ارتقای شبکه و آغاز مهاجرت می‌گذرد؛ صعودی بوده است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)