0

0

کمپین انتخاباتی ریاست جمهوری یا کمپین حمایتی کریپتو؟

کمپین انتخاباتی ترامپ
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

کمک‌های دوقلوهای میلیاردر Winklevoss، بنیانگذاران شرکت ارزهای دیجیتال Gemini، به کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ از حداکثر مجاز فدرال فراتر رفت. گرچه مبلغ مازاد از سقف قانونی به آن‌ها بازپرداخت شد، اما دلیل این حجم از حمایت چیست؟

این دوقلوها هر کدام در پست‌هایی در سایت شبکه اجتماعی X در روز پنج‌شنبه، مبلغ ۲ میلیون دلار بیت‌کوین را به نامزد جمهوری‌خواه اهدا کردند که از حداکثر ۸۴۴/۶۰۰ دلاری که کمیته ترامپ می‌تواند به‌طور قانونی برای هر نفر بپذیرد، فراتر می‌رود.

ترامپ و کمپین انتخاباتی رمزارز محور

پذیرش اهدای بیت کوین توسط ترامپ، رابطه بین کمپین او و صنعت کریپتو را تقویت می‌کند. ترامپ در کمپین انتخاباتی خود به دفعات از کریپتو کارنسی به‌عنوان یک بازیگر کلیدی استفاده کرده است. این یک رابطه دو طرفه محسوب می‌شود؛ چراکه سرمایه‌گذاران و جامعه کریپتو نیز از نامزدهایی حمایت می‌کنند که وعده نظارتی کم‌تر و پذیرش بیشتری را می‌دهند.

این حجم از حمایت‌ها برای این است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار در دولت بایدن، طی سال‌های اخیر فشارهای بسیاری را به جامعه ارزهای دیجیتال وارد کرده بود. کمیسیون بورس و اوراق بهادار در اوایل سال گذشته، از Gemini و Genesis در مورد Gemini Earn شکایت کرد. برادران دوقلوی وینکلووس اتهامات وارده را پیش‌تر حل و فصل کرده‌اند. این مساله در مورد بسیاری از شرکت‌ها صدق می‌کند و شکایات و دادگاه‌های بسیاری از جانب دموکرات‌ها برای فعالین ارز دیجیتال را شاهد بودیم. گویا حالا زمان آن رسیده که انتقام خود را از دولت بایدن بگیرند و از نامزدی که وعده‌های جذاب‌تری پیرامون رمزارزها می‌دهد، دفاع کنند! جمینی تا به امروز، ابتکارات مالی جالبی را برای کمپین نامزدهای طرفدار رمزارز راه اندازی کرده است.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال وارد شوید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)