0

3

دلایل تاخیر در راه‌اندازی ETFهای اتریوم

تاخیر در راه‌اندازی ETFهای اتریوم
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

راه‌اندازی ETFهای اتریوم در ایالات متحده، که بسیاری انتظار داشتند در اوایل جولای رخ دهد، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار به تعویق افتاد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درخواست داد که فرم‌های S-1، تا ۸ جولای مجددا ارسال شود. به گفته اریک بالچوناس و جیمز سیفارت، این مساله احتمالاً راه‌اندازی ETF‌های اسپات اتریوم را به اواسط تا اواخر جولای موکول کند.

نیت گراچی، رئیس یک صندوق ETF، گفت:

آخرین دور بازنگری S-1 نسبتاً جزئی بود. پیش‌بینی می‌کنم که SEC طی ۱۴ تا ۲۱ روز، صندوق‌ها را برای شروع معاملات آزاد بگذارد. اگرچه همچنان جدول زمانی دقیقی وجود ندارد، اما SEC به راه‌اندازی احتمالی در تابستان امسال اشاره کرده است.

فرآیند دو مرحله‌ای برای راه‌اندازی ETFهای اتریوم

تایید فرم‌های S-1، دومین بخش از یک فرآیند دو مرحله‌ای است که برای فعال شدن ETF‌ها لازم است. بخش اول شامل تصویب فرم‌های ۱۹b-4 صندوق‌ها در ماه می بود. SEC پرونده‌های ۸ پیشنهاد ETF را در ۲۳ می تایید کرد.

برخلاف فرم‌های ۱۹b-4، فرم‌های S-1 به یک مهلت خاص محدود نمی‌شوند و متقاضیان را برای دریافت تایید، به جدول زمانی SEC وابسته می‌کنند.

در ۲۶ ژوئن، گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تایید کرد که پیشرفت فرآیند ETF‌های اسپات اتر، به آرامی در حال انجام است. او گفت که لیست کردن ETF‌های اسپات اتریوم در بورس‌، ممکن است ماه‌ها طول بکشد و تا سپتامبر اتفاق نیفتد! جنسلر مسئولیت تاخیر لیست‌ شدن را بر عهده متقاضیان گذاشت و ادعا کرد که این روند کاملاً به زمان پاسخ آنها بستگی دارد!

حتما بخوانید: ETF اسپات اتریوم چیست؟

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای اتریوم و خرید و فروش اتریوم وارد لینک شوید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)