0

1

انقلاب با اسپانسرینگ غیرمتمرکز برای هواداران موتو جی‌پی

انقلاب با اسپانسرینگ غیرمتمرکز برای هواداران موتو جی‌پی
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

تیم بازی ساز موتو جی‌پی با برنامه‌ی جدید Gresini Racing برای دریافت حمایت از طرفداران، به مالکیت غیرمتمرکز روی آورده است. تیم موتو جی‌پی قصد دارد از طریق برنامه جدید Gresini Racing، فرصتی فراهم کند که طرفداران بسته‌های حمایت از تیم را خریداری کنند. این یک انقلاب با اسپانسرینگ غیرمتمرکز برای هواداران موتو جی‌پی است.

Gresini Racing با همکاری MotoGP Guru و شعبه SPORTPASS شرکت Animoca Brands، برنامه اسپانسرشیپ مسابقات موتورسیکلت‌رانی توسط طرفداران را راه‌اندازی کرد. این ابتکار به طرفداران MotoGP این امکان را خواهد داد که برای تیم خود بسته‌های حمایتی خریداری کنند. قیمت بسته‌های حمایتی از ۱۲۵ یورو شروع خواهد شد.

گریم وارینگ، بنیانگذار We Play Media، در مورد بزرگ‌ترین چالش راه‌اندازی بسته‌های اسپانسرشیپی که برای طرفداران قابل دسترس باشد، گفت:

خرید ارز دیجیتال

بزرگ‌ترین چالش همانند هر محصول دیگر، فروش آن است. انطباق محصول با بازار در محصولاتی که تاکنون ارائه نشده باشند؛ همواره چالش برانگیز است. برنامه اسپانسرشیپ طرفداران پتانسیلی برای غیر متمرکز سازی مالکیت تیم‌های MotoGP دارد. این مساله به طرفداران اجازه می‌دهد که تأثیرگذارتر باشند. غیرمتمرکز سازی به عنوان یک مفهوم، در اساس این برنامه حائز اهمیت است. به جای این که اسپانسرهای بزرگی مانند شرکت‌ها حاکم بر فضای اسپانسرشیپ باشند، با غیر متمرکز سازی، شاهد مالکیت مستقیم طرفداران خواهیم بود.

تاثیرات انقلاب با اسپانسرینگ غیرمتمرکز

استودیوی بازی ساز MotoGP Guru، زیرساخت‌های سازمانی مورد نیاز را توسعه داده است و تیم‌های عملیاتی قرار است که به تجربیات “روح” ببخشد. این محصول با قیمتی کمتر از هزینه معمول ارائه شده تا در دسترس مخاطبان متنوع‌تری باشد و کمتر در معرض مرکزیت قرار بگیرد.

این اتفاق علاوه بر اینکه انقلابی در اسپانسرینگ محسوب می‌شود، تاییدی برای جهان غیر متمرکز است. جهان غیر متمرکز یعنی دنیایی که در آن قدرت در دست افراد محدودی نباشد. بیت کوین به عنوان پرچم‌دار جهان غیر متمرکز شناخته می‌شود و اولین گام از انقلاب تمرکز زدایی در سال‌های اخیر بوده است. بیت کوین در اولین مرحله از تمرکز زدایی، بر مالکیت و پول دست گذاشت. با وجود مخالفت برخی کشورها با ارزهای دیجیتال، هر ساله بر جمعیت طرفداران جهان غیرمتمرکز اضافه می‌شود.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای بیت‌ کوین و خرید و فروش آن کلیک کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)