0

1

قمار میلیون دلاری نهنگ‌ها روی ارز ریپل؛ XRP رشد خواهد کرد؟

در هفته اخیر بار دیگر نهنگ‌های ارز دیجیتال ریپل بیدار شده‌اند و در حال تجمیع این ارز دیجیتال به مقدار بسیار بالا هستند. اما آیا احتمال رشد بیشتر XRP وجود دارد؟

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

با اینکه در هفته‌های اخیر شاهد ریزش ریپل بوده‌ایم و این توکن نسبت به سایر رمز ارزها عملکرد ضعیف‌تری داشته است، با این حال نهنگ‌های ریپل همچنان در حال تجمیع این دارایی به مقدار بالا هستند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، نهنگ‌های ریپل در هفته اخیر حدود ۳۶۰ میلیون واحد ارز XRP را به ارزش ۲۲۳ میلیون دلار خریداری کرده‌اند. این خرید سنگین می‌تواند یک سیگنال مثبت برای رشد دوباره ریپل باشد.

خرید ارز دیجیتال

وضعیت فعلی مارکت کریپتو بعد از دو سال رکود بار دیگر در حال بهبود است و بنابر نظر برخی از کارشناسان بازار، کریپتوکارنسی‌ها می‌توانند در سال ۲۰۲۴ نیز به رشد قدرتمند خود ادامه دهند.

ارز دیجیتال ریپل از نظر تکنیکالی در یکی دو هفته اخیر فاز نزولی به خود گرفته و اکنون تقریبا به یک فیلیپ زون نزدیک شده است که می‌توان انتظار رشد مجدد بازار از این محدوده را داشت.

خرید ریپل
شما روند کوتاه مدت ریپل را صعودی‌ ارزیابی می‌کنید یا نزولی؟
صعودی
(3)
نزولی
(1)
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)