0

0

توسعه‌دهنده شیبا اینو توجهات را به ویژگی جدید MetaMask جلب می‌کند!

توسعه‌دهنده بلاک چین Shiba Inu، شایتوشی کوساما، توجه جامعه کریپتو را به «MetaMask SDK» که در فروشگاه Unity Asset منتشر شده، جلب کرده است.

متامسک SDK
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

کوساما در توییت اخیر خود نشان داد که توسعه‌دهندگان با استفاده از MetaMask SDK در فروشگاه Unity Asset می‌توانند بازی‌های خود را به کیف پول MetaMask متصل کنند و کاربران را قادر می‌سازد تا با ویژگی‌های دارای وب۳ در خود بازی تعامل داشته باشند.

انتظار می‌رود این حرکت، گیم‌پلی را به سطح جدیدی برساند و ویژگی‌های وب۳ را به صنعت بازی بیاورد.

خرید ارز دیجیتال

سرمایه گذاری قابل‌توجهی در بخش بازی‌های وب۳ جریان دارد که به رشد سریع صنعت بازی کمک می‌کند.فعال بودن روزانه یک میلیون کاربر در میان انبوهی از بازی‌های بلاک چینی وب۳ نشان می‌دهد که پتانسیل برای گسترش بیشتر وجود دارد. پیش‌بینی می‌شود فهرست موجود در فروشگاه Unity Asset فرصت‌های فراوانی را برای رشد و نوآوری در این صنعت فراهم سازد.

جامعه Shiba Inu به این توییت کوساما واکنش مثبت نشان داد و کاربران از پتانسیل ویژگی جدید MetaMask SDK ابراز هیجان کردند. یکی از کاربران آن را اتفاقی «بزرگ» نامید، در حالی که کاربر دیگری برایش سوال شده بود که این ویژگی جدید چه ارتباطی با میم کوین شیبا دارد. همانطور که قبلاً هم در گزارشات آمده بود، تیم شیبا اینو، ناشر بازی Shiba Eternity در سال گذشته بوده است.

 با این حال، به نظر می‌رسد برخی از اعضای جامعه تحمل‌شان را نسبت به تأخیر در انتشار نسخه بتای شیباریوم از دست داده‌اند. یکی از کاربران گفت: «شایتوشی از تلاش‌هایت قدردانی می‌کنیم! اما نسخه بتا را کی منتشر می‌کنی؟ ارتش شیبا از انتظار خسته شده‌ است.»

به طور کلی، ویژگی جدید MetaMask SDK توجه زیادی را از سوی جامعه ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است و انتظار می‌رود فرصت‌های قابل‌توجهی را برای رشد و نوآوری در صنعت بازی به ارمغان بیاورد.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)