0

2

کریس رونالدو با نظارت دستگاه دروغ‌سنج، از NFTهای آینده‌اش می‌گوید!

«کریستیانو رونالدو» در برنامه‌ای از بایننس، با استفاده از دستگاه دروغ‌سنج به سوالات درباره کالکشن‌های NFT فعلی و آتی‌اش صحبت کرده است.

کریس رونالدو با نظارت دستگاه دروغ‌سنج، از NFTهای آینده‌اش می‌گوید!
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

اسطوره فوتبال، کریستیانو رونالدو، با دستگاه دروغ‌سنج مورد سنجش قرار گرفته است! در این تست از رونالدو سوال شده که آیا برنامه‌ای برای انتشار کالکشن‌های NFT بیشتری در آینده دارد یا خیر.

این برنامه به مناسبت لانچ دومین کالکشن NFT کریس رونالدو که با همکاری بایننس تولید شده بود، ساخته شده است. این مجموعه ان‌اف‌تی در ماه جولای و به مناسبت تبدیل شدن رونالدو به بزرگ‌ترین گلزن تاریخ فوتبال منتشر شد.

NFT کریستیانو رونالدو

در ویدئو ساخته‌شده، رونالدو تحت نظارت دستگاه دروغ‌سنج به سوالاتی مثل «آیا پرتغال قهرمان جام جهانی خواهد شد؟» یا «آیا رونالدو در دهه ۴۰ زندگی‌اش هم همچنان به فوتبال بازی کردن ادامه خواهد داد؟» پاسخ داد.

کریستیانو در پاسخ به سوال اینکه آیا او مجموعه NFT دارد، پاسخ «بله» داد و دستگاه دروغ‌سنج هم این پاسخ را تایید کرد. سوالی هم از او درباره این پرسیده شد که آیا در آینده هم کالکشن NFT منتشر خواهد کرد یا خیر. پاسخ رونالدو به این سوال هم «بله» بود و توسط دروغ‌سنج هم مورد تایید اعلام شد.

اولین مجموعه NFT رونالدو در سال ۲۰۲۲ و با همکاری بایننس تحت قرادادی چندین ساله تولید و منتشر شد. هدف از این همکاری، شناساندن دنیای وب ۳ به علاقه‌مندان فوتبال در سرتاسر دنیا بود. این مجموعه NFT با هواداران رونالدو اجاازه می‌داد تا با در اختیار داشتن آن، ارتباط صمیمی‌تری با او برقرار کنند و از امتیازات خاصی برخوردار شوند.

این در حالی‌ست که به تازگی «رونالدینیو» بازیکن بزرگ برزیلی و ملقب به «شاعر فوتبال» در برزیل به جرم دست داشتن در کلاهبرداری کریپتویی، تحت دادرسی‌ست.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)