0

0

هشدار متامسک به کاربران پس از شایعاتی مبنی بر برگزاری ایردراپ در تاریخ ۳۱ مارس

پوریا دولت‌آبادی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

کیف پول اتریومی ارائه‌دهنده خدمات Web3 و NFT یعنی متامسک، اخیرا به کاربران خود نکاتی را گوشزد کرده است. این نکات به شایعاتی است که این روزها در راستای برگزاری ایردراپ توسط متامسک در تاریخ ۳۱ مارس، در فضای مجازی دست به دست می‌گردد.

زنگ خطر متامسک به کاربران

طی آخرین توییت خود در روز گذشته (۲۸ مارس)، متامسک صراحتا اعلام کرد که شایعات مرتبط با ایردراپ متامسک در آخرین روز از ماه مارس نه تنها صحت ندارد؛ بلکه می‌توانند نشانه‌هایی از کلاهبرداری باشند که دارایی کاربران را در معرض خطر قرار می‌دهند. انواع کلاهبرداری در ارز دیجیتال

خرید ارز دیجیتال

برخی حساب‌های توییتر مدعی هستند که در رابطه با ایردراپ متامسک اطلاعاتی را در اختیار دارند. امّا متامسک این گونه شایعات را تکذیب می‌کند و از کاربران خود می‌خواهد که در روزهای آتی، در مواجهه با سایت‌ها و حساب‌های جعلی محتاطانه عمل کنند.

هشدار متامسک به کاربران

امّا شایعات مربوط به عرضه توکن و برگزاری ایردراپ توسط متامسک از کجا نشأت می‌گیرند؟

برخی بر این باورند که سرآغاز این شایعات، به جلسه مدیرعامل Consensys و یکی از بنیانگذاران اتریوم یعنی جو لوبین (Joe Lubin) در رویداد ETHDenver در تاریخ ۱۴ مارس باز می‌گردد.

در این رویداد، جو لوبین اعلام کرد که اتریوم به صورت فعالانه برای تمرکززدایی بیشتر در کیف پول متامسک تلاش می‌کند. کمی بعد، وی تأیید کرد که تیم پروژه در راه عرضه یک توکن می‌کوشد.

وی همچنین در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۱ هم این موضوع را مورد توجه قرار داده بود.

ما در تلاش برای گسترش محصولات و پروژه‌های اتریوم هستیم. توکن متامسک (MASK$)؟ منتظر بمانید!

علی رغم تکذیب ادعای برگزاری ایردراپ توسط حساب رسمی Metamask، اکثریت فعالان بازار به عرضه توکن برگزاری ایردراپ توسط این کیف پول امیدوار هستند. امّا در زمانی دیگر.

در هر صورت به سبب موفقیت ایردراپ آربیتروم در ۲۳ مارس، شمار بیشتری از کاربران در تلاش هستند تا ایردراپ‌های مختلف را زیر نظر بگیرند. خرید آربیتروم (ARB$) در پول نو

طبق داده‌های پلتفرم DappRadar، پس از افزایش شایعات مربوط به ایردراپ Metamask در شبانه روز گذشته، میزان تراکنش‌های این کیف پول تقریبا ۳ برابر شده و از ۸ هزار، به بیش از ۲۱ هزار تراکنش افزایش یافته است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)