0

6

اقدام غیر منتظره کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) مقابل ریپل

اقدام SEC مقابل ریپل
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

در اوج پیش‌بینی‌های مثبت، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا جلسه با ریپل را لغو کرد. قیمت XRP پس از اقدام SEC مقابل ریپل، با اصلاح همراه بود. هنوز اطلاعاتی از دلیل لغو جلسه در دسترس نیست.

پیش از لغو جلسه از جانب کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، طرفداران کریپتو نسبت به نتیجه جلسه خوش‌بین بودند. انتظار می‌رفت که دستورالعمل‌های واضح‌تری توسط SEC ارائه شود و این خوش‌بینی در قیمت ریپل هم بازتاب داشت! پیش‌تر در مصاحبه بلومبرگ، مدیرعامل ریپل ضمن اشاره به این‌که SEC در حال جنگ با کریپتو است؛ گفت:

ما انتظار داریم خیلی زود یک حکم مثبت صادر شود، اما نمی‌توانیم دقیقاً پیش‌بینی کنیم که قاضی چه زمانی این حکم را خواهد داد.

مصاحبه بلومبرگ با مدیرعامل ریپل
مصاحبه بلومبرگ با مدیرعامل ریپل

یکی از وکلای XRP (فرد ریسپولی)، معتقد بود که امکان اتمام پرونده در پایان همین ماه وجود دارد. حالا با اقدام SEC مقابل ریپل، قطعا این تاریخ تغییر خواهد کرد!

لازم به ذکر است که پرونده ریپل، مدت بسیار زیادی‌ست که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا جریان دارد. ریپل بولران پس از هاوینگ ۲۰۲۰ را با همین شکایات، تقریبا از دست داد. حالا این پرونده علاوه بر طرفدارانی که در انتظار اخبار مثبت برای خرید ریپل هستند، برای همه جامعه کریپتو اهمیت دارد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)