0

3

کمیسیون SEC ممکن است ETFها را بار دیگر به تاخیر بیندازد!

در حالی که به تاریخ نهایی ای تی اف بیت کوین نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، اخباری به گوش می‌رسد که احتمال به تاخیر افتادن مجدد تایید ای تی اف‌ها را تشدید می‌کند.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در حالی که چند روز قبل خبر احتمال تایید پیش از موعد ای تی اف‌های بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا منتشر شده بود و بیت کوین هم در یکی دو روز اخیر توانست رشد خوبی را تجربه کند، اکنون به نظر می‌رسد هنوز خبری از تاییدیه SEC نیست.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا روزهای شلوغی را تجربه می‌کند و به همین دلیل تحلیلگران معتقدند به دلیل کاغذبازی‌های زیادی که پروسه تایید ETF بیت کوین دارد، ممکن است این کمیسیون بار دیگر ETFها را به تاخیر بیندازد.

ارز دیجیتال

کمیسیون SEC همواره در تعیین خط مشی‌های اقتصادی، به خصوص در حوزه ارزهای دیجیتال، سختگیر و غیرقابل پیش بینی بوده و این بار هم کارشناسان احتمال یک حرکت غیرقابل پیش بینی از سمت SEC را می‌دهند.

با این حال به نظر می‌رسد دیگاه سرمایه گذاران و معامله‌گران بازار کریپتوکارنسی همچنان خوشبینانه باقی مانده است و در دو روز اخیر شاهد رشد جذاب بیت کوین و برخی آلت کوین‌ها بوده‌ایم.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)