0

2

SEC در تلاش برای لغو حکم دادگاه درخواست تجدیدنظر می‌کند!

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در رابطه با حکم دادگاه در مورد پرونده‌های ریپل و ترا، دفاعیه‌ای در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۲۳ تنظیم کرده است.

درخواست تجدیدنظر در حکم صادره توسط SEC
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

در واکنش به این حکم، SEC معتقد است دادگاه در تصمیم‌‌گیری خود برای مختومه اعلام کردن این پرونده اشتباه کرده است. این آژانس مدعی است دادگاه شواهد ارائه‌شده توسط SEC را در نظر نگرفت و قانون را به‌درستی اعمال نکرد.

SEC همچنین استدلال کرد که اگر توکن ریپل لبز یعنی XRP در دسته دارایی‌های اوراق بهاداری قرار نگیرد و به فعالیت خود ادامه دهد، این یعنی دادگاه آسیب احتمالی به سرمایه‌گذاران را در نظر نگرفته است.

خرید ارز دیجیتال

SEC از اواخر سال ۲۰۲۰ در حال بررسی ریپل لبز است و ادعا می‌کند که این شرکت و مدیران آن با فروش توکنی که اوراق بهادار محسوب می‌شود، قوانین اوراق بهاداری را نقض کرده‌اند.

با این حال، در ۱۶ مه، جامعه ریپل قاضی آنالیسا تورس را به طرفداری از این شرکت کریپتویی متقاعد کرد که تقریباً نیمی از فروش توکن‌های XRP، قوانین حمایت از سرمایه‌گذار را نقض نمی‌کند. این حکم قاضی تورس دیگر متهمان از سوی SEC را که ادعا دارد آنها نیز به‌صورت غیرقانونی ارزهای دیجیتال اوراق بهاداری خود را به فروش می رسانند، امیدوار کرده است.

وکلای SEC هفته گذشته طی یک دادخواست اجرایی جداگانه علیه سازندگان TerraUSD و Luna، دو کوآن و Terraform Labs، درخواست تجدیدنظری را که به طور بالقوه می‌تواند بخش‌هایی از ریپل لبز را منحل کند، مورد بررسی قرار دارند.

دو کوآن (Do Kwon) از بنیانگذاران شرکت کریپتویی Terraform Labs یکی از متهمانی است که سعی دارد از تصمیم تورس برای لغو شکایت SEC علیه خود بهره ببرد. این آژانس در شکایتی که در ماه فوریه به دادگاه فدرال منهتن ارائه شد، کوآن را به کلاهبرداری و نقض سایر قوانین متهم کرد.

SEC در شرح درخواست خود نوشت قاضی پرونده کوآن نباید در این مورد به پرونده ریپل به عنوان مورد مشابه استناد کند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار معتقد است تصمیم تورس ادعاهای بی‌پایه‌ای را به این مقوله که چه وقت یک دارایی یک اوراق بهادار است، می‌افزاید. اینطور که به نظر می‌رسد این ناظر مالی به دنبال بازبینی بیشتر در پرونده فعلی خود با ریپل است که می‌تواند به عنوان درخواست تجدیدنظر نیز تلقی شود.

خرید ریپل

منبع: کوین کو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)