0

1

ارسال اتر به حساب Gmail امکانپذیر می‌شود!

بونسای پی (Bonsai Pay)  از طریق شرکت زیرساخت  RISC Zero نسخه آزمایشی اسکروی مبتنی بر ZK خود را راه‌اندازی کرد تا امکان ارسال یکپارچه ارز دیجیتال اتر  (ETH) را به اکانت‌های گوگل (جی میل) فراهم کند.

ارسال اتر به حساب جی میل
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

یکی دیگر از برنامه‌های عجیب و غریب بر پایه اثبات دانش صفر (ZKPs) که به هم افزایی فضای وب ۲ و ۳ انجامیده، پروژه جدید بونسای پی است که از طریق آن می‌توان هر حساب گوگل یا همان جی میل را تقریباً به یک کیف پول کریپتویی غیرحضانتی تبدیل کرد.

بونسای پی که به کمک RISC Zero یک پلتفرم پرداخت منبع باز طراحی کرده و هر کاربر جی‌میل از این پس می‌تواند به پرداخت‌های اتریوم (ETH) بپردازد، به‌تازگی بر شبکهٔ آزمایشی سپولیای اتریوم استقرار یافته است. این سرویس روشی جدید برای جایگزینی آدرس‌ پیچیده کیف پول‌های اتریومی  با مخاطبین آشنای ایمیل است.

طبق بیانیه این تیم، هر حساب جی میل فعال با این سرویس سازگار است و برای دریافت ETH نیاز به تنظیمات اضافی ندارد.

خرید ارز دیجیتال

از نظر فنی، ارز دیجیتال از طریق یک حساب سپرده در شبکه اتریوم (ETH) منتقل می‌شود. دریافت‌کنندگان می‌توانند دارایی‌ها را فقط با ورود به جی میل و اثبات دانش صفر، دارایی‌ها را از این حساب سپرده بازیابی کنند.

توکن‌های هویتی مبتنی بر JSON و پروتکل OpenID فناوری‌هایی هستند که این محصول جدید توسط آنها پشتیبانی می‌شود. کد بیس اصلی آن نیز به زبان برنامه‌نویسی Rust نوشته شده است.

این محصول از ماشین مجازی خود پروتکل به نام RISC Zero zkVM استفاده می‌کند. توسعه دهندگان دیگر نهادها نیز می‌توانند از طریق کلیدهای API از این ابزار بهره ببرند.

منبع: یو تودی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)