0

0

ویزا «نقشه‌راه محصول کریپتویی جاه‌طلبانه» خود را فاش می‌کند!

ویزا (Visa)، سرویس بین‌المللی پیشتاز در فناوری پرداخت‌های دیجیتال، به‌تازگی به دنبال گسترش دامنه دسترسی خود در فضای پرداخت‌های دیجیتال از طریق ارائه‌ی یک محصول کریپتویی جاه‌طلبانه است.

نقشه راه محصول کریپتویی ویزا
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

رئیس بخش کریپتوی ویزا، کی شفیلد (Cuy Sheffield) با انتشار خبری پیرامون اقدامات کریپتویی این شرکت در روز دوشنبه (۲۴ آوریل ۲۰۲۳) گفت که ویزا به دنبال پذیرش هرچه بیشتر بلاک چین‌های عمومی و پرداخت‌ با استیبل‌کوین‌ها است.

اعلامیه ویزا برای استخدام مهندسان نرم‌افزاری که در حوزه کریپتو فعالیت می‌کنند

شرکت ویزا در جستجوی مهندسان نرم‌افزار ارشدی است که به پیشبرد این هدف، به‌ویژه به ساخت محصولات نسل بعدی‌ این شرکت بر پایه بلاک چین و قراردادهای هوشمند و با هدف بهبود زندگی روزمره کمک می‌کنند.

خرید ارز دیجیتال

اولویت ویزا برای استخدام این افراد، کسانی است که تجربه کار با Github Copilot را دارند و از ابزارهای مهندسی بر پایه هوش مصنوعی (AI) جهت نوشتن قراردادهای هوشمند و رفع اشکال آنها بهره می‌برند.

شفیلد در توییت خود اعلام کرد: «ما (ویزا) نقشه راهی بلندپروازانه برای محصول کریپتویی خود داریم و به‌تازگی فرصت شغلی استخدام چند مهندس نرم‌افزار ارشد را منتشر کرده‌ایم تا با کمک آنها بتوانیم به جریان اصلی شبکه‌های بلاک چین عمومی و پرداخت‌های استیبل کوینی بپیوندیم.»

رئیس بخش کریپتوی ویزا در این توییت لینکی از یک صفحه شغل‌یابی قرار داده که در آن این فرصت شغلی تمام وقت و مستقر در لندن را به طور کامل توضیح داده است.

علاوه‌بر موارد ترجیحی که برای این فرصت شغلی آورده شده، این افراد باید برنامه‌نویسانی ماهر و باتجربه در ساخت سیستم‌های پشتیبان (Backend) بسیار مقیاس‌پذیر باشند. اشتیاق و علاقه به اِستک وب۳ نیز از موارد ضروری این استخدام است.

آخرین اطلاعیه ویزا در مورد تحولات کریپتویی‌اش چند هفته پس از انتشار اخباری بود که این غول خدمات مالی در خلال تردیدها و عدم اطمینان در محیط رگولاتوری ایالات متحده فعالیت‌های مرتبط با حوزه کریپتو خود را متوقف کرده بود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)