0

0

پذیرش رمز ارز شیبا به‌سرعت در حال زیاد شدن است!

یکی از طرفداران ارز دیجیتال شیبا (SHIB) به‌تازگی داده‌هایی را در مورد نقاط‌عطف بدست‌آمده در شیباریوم بتا منتشر کرده است.

افزایش قیمت و پذیرش توکن شیبا
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

طی ۲۴ساعت گذشته، تعداد کیف‌پول‌های در حال تعامل در نسخه‌ی بتای شیباریوم یعنی Puppynet افزایش یافته و از ۴.۰۵۹.۸۷۸ به ۵.۸۳۳.۸۴۵ کیف پول رسیده است.

تعداد کل معاملات آن نیز در همین مدت زمان از ۳.۱۴۹.۴۳۲ به ۳.۲۴۳.۸۸۸ افزایش یافته است.

خرید ارز دیجیتال

قیمت شیبا در حال اوج‌گیری

کریپتو رند (Crypto Rand)، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، روز جمعه در توییتی نوشت: «همه نگاه‌ها به SHIB است، زیرا در انتظار یک برک‌اوت (Breakout) است.»

اسکرین شات نمودار به اشتراک گذاشته شده توسط این تحلیلگر نشان می‌دهد که از آگوست سال گذشته، این رمز ارز برجسته چندین بار الگوی Falling Wedge را دنبال کرده و برک‌اوت داشته است. به گفته این تحلیلگر، اکنون شیبا اینو یک بار دیگر این الگوی وارونه را رسم کرده، بنابراین قیمت آن ممکن است دوباره به میزان قابل‌توجهی افزایش یابد.

بر اساس داده‌های سایت CoinMarketCap، ارز دیجیتال شیبا که دومین میم کوین بزرگ بازار رمزارزهاست در زمان انتشار این خبر با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۱۲۸  دلار در حال خرید و فروش است.

طبق داده‌های همین منبع، SHIB در میان ارزهای دیجیتال پرطرفدار بازار اکنون از اتریوم پیشی گرفته است، علیرغم این واقعیت که اتریوم اخیراً مومنتوم بیشتری داشته و به بالای سطح ۲۰۰۰ دلار رسیده است. اتریوم در این هفته بالاخره ارتقای شاپلا (Shapella) خود را فعال کرد؛ ارتقایی که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد اتر (ETH) خود را از قرارداد سپرده زنجیره بیکن (Beacon) خارج کنند.

با این حال، بسیاری از افراد حتی بیشتر از قبل اقدام به سهم‌گذاری (Staking) اتر (ETH) در آن کرده‌اند. اگرچه ارز دیجیتال شیبا این روزها در ترند شدن از اتریوم پیشی گرفته، اما از لحاظ قیمتی اتریوم از شیبا اینو بسیار جلوتر است.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)