0

0

آیا PayPal توکن شیبا را در پلتفرم پرداختی خود لیست می‌کند؟

غول مالی PayPal به درخواستی توییتری مبنی بر پذیرش شیبا (SHIB) به عنوان رمزارزی قابل‌ پرداخت در پلتفرم خود پاسخ داده است.

آیا PayPal توکن شیبا (SHIB) را در پلتفرم پرداختی خود لیست می‌کند؟
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

این درخواست از سوی یکی از اعضای ارتش SHIB و گروهی از حامیان پرشور این ارز دیجیتال الهام‌گرفته از میم، ارائه شده است.

طی مکالمات صورت گرفته در توییتر در تاریخ ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن)، کاربری به اسم AdRock_0x با تظاهر به پرسیدن از جانب شخصی دیگر، از PayPal پرسید که آیا SHIB را به عنوان رمزارزی قابل پرداخت در پلتفرم خود لیست می‌کند یا خیر.

حساب پشتیبانی Paypal به این توییت پاسخ داد و به این کاربر توصیه کرد که دوستش از طریق این پیام مستقیماً با PayPal تماس بگیرد تا در مورد پذیرش این ارز دیجیتال برای پرداخت‌ اطلاعاتی بدست آورد.

خرید ارز دیجیتال

مشارکت PayPal در صنعت ارزهای دیجیتال به اکتبر ۲۰۲۰ باز می‌گردد. در آن زمان، این کمپانی اعلام کرد کاربرانش می‌توانند به خرید و فروش یا نگهداری رمزارز در پلتفرم آن بپردازند و بازار صعودی را به سمت چرخه بالاتری سوق دهند. این شرکت در ابتدا از چهار ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین پشتیبانی کرد.

ژوئن گذشته، پی‌پل اعلام کرد که کاربرانش در ایالات متحده از این پس می‌توانند رمزارزهایی مانند بیت کوین را به کیف پول‌های خارجی منتقل کنند. پیش از آن، مشتریان آمریکایی آن نمی‌توانستند ارزهای دیجیتال خود را از این پلتفرم خارج کنند.

طبق اظهارات PayPal، این ویژگی جدید از زمانی که این شرکت برای اولین بار اجازه خرید و فروش رمزارز را صادر کرد، بنا به درخواست تعداد زیادی از کاربران به آن اضافه شد.

در ماه دسامبر، این غول مالی به مشتریان واجد شرایط در لوکزامبورگ اجازه داد تا بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش را از طریق وب سایت یا اپلیکیشن موبایلی آن خرید و فروش یا در حساب‌های PayPal خود نگهداری کنند.

در حال حاضر، باید دید که آیا PayPal توکن SHIB را به لیست ارزهای دیجیتالی که پشتیبانی می‌کند اضافه خواهد کرد یا خیر. با این حال، این مکالمات توییتری احتمالاً گمانه‌زنی‌هایی را در میان اعضای ارتش SHIB در مورد امکان استفاده از ارز دیجیتال مورد علاقه‌شان در این پلتفرم پرداختی ایجاد خواهد کرد.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)