0

0

ارتش شیب (SHIB) در انتظار خبری مهم!

حساب توییتر @ShibInform با خطاب قرار دادن ارتش SHIB به آن‌ها وعده اعلان بزرگی که به‌زودی منتشر خواهد شد را داده است. در ادامه حدس و گمان‌های جامعه شیبا اینو در مورد این اعلامیه بزرگ را بررسی می‌کنیم.

به گفته اکانت توییترSHIB اعلامیه مهمی در راه است!
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

از آنجایی که حساب رسمی توییتر SHIB نوید انتشار یک خبر مهم را به جامعه این میم کوین داده است، کاربران در قسمت ثبت نظرات این توییت شروع به ارسال کامنت‌های بدبینانه یا کنایه‌آمیز کردند.    

با این حال چندین کاربر بر این باورند که این خبر ممکن است با معرفی شیباریوم (Shibarium) که پروتکل لایه ۲ برای SHIB است و ارتش شیب منتظر رسیدن آن است، در ارتباط باشد. متن این توییت که در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) منتشر شده به‌صورت زیر است:

اعلامیه بزرگ SHIB در راه است.اگر به وجد آمده‌اید، لایک کنید ❤️

با توجه به اینکه کاربران مدام از شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) توسعه‌دهنده اصلی SHIB در مورد تاریخ انتشار این اعلامیه می‌پرسند، او هنوز تاریخ دقیقی در این باره ارائه نکرده و فقط بازه زمانی انتشار آن را به آینده نزدیک موکول کرده است.

در اوایل این هفته با انتشار دوباره اخبار شیباریوم در توییتر، SHIB به عنوان دومین میم کوین بزرگ بازار ناگهان به میزان ۳۰ درصد از میم کوین برتر بازار یعنی دوج کوین (Dogecoin) پیشی گرفت.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)