0

4

ادعای عجیب شیبا اینو: با رشد شیبا، کارمندان استعفا می‌دهند!

استعفای کارمندان با رشد شیبا اینو
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

ارتشی متشکل از ۱.۳ میلیون سرمایه‌گذار در سرتاسر جهان وجود دارد که در انتظار رشد شیبا اینو هستند. اکثر هولدرهای شیبا از طبقه کارگر هستند و تنها تعداد انگشت‌شماری از آن‌ها نهنگ محسوب می‌شود. بیش از ۱ میلیون هولدر شیبا، رویای یکسانی برای کناره‌گیری از شغل خود و داشتن آزادی مالی دارند. این توکن باعث میلیونر شدن بسیاری از سرمایه‌گذاران اولیه شد. توکن شیبا بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ به میزان ۸۵،۰۰۰،۰۰۰% (۸۵ میلیون درصد) افزایش یافته بود.

شیبا اینو در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۷ دلار معامله می‌شود. اکثر سرمایه‌گذاران می‌خواهند که قیمت به مرز ۱ سنت برسد. این تنها راه برای رسیدن به رویای مالی هولدرها است. هیچ سرمایه‌گذاری مالی دیگری نمی‌تواند آنها را به چنین رویاهایی نزدیک کند.

سناریوی استعفای دسته جمعی با رشد شیبا اینو

اگر شیبا از امروز ۱۰۰/۰۰۰% افزایش یابد، قیمت آن بلافاصله به نقطه عطف ۰.۰۱ دلاری (۱ سنت) خواهد رسید. بنابراین در صورت روی دادن این سناریو، هولدرهای امروز می‌توانند بیش از ۱ میلیون دلار سود به دست آورند. در این صورت، شاهد استعفای دسته جمعی کارمندان در سراسر جهان خواهیم بود! اگر حساب بانکی شما با میلیون‌ها دلار پر شود، چه کسی دوست دارد برای امرار معاش در یک اداره کار کند؟

از آنجایی که قیمت SHIB کمتر از یک سنت است، سرمایه‌گذاران متوسط ​​به دلیل مقرون به صرفه بودن آن، به سمت توکن جذب می‌شوند. آنها امیدوارند که در صورت بالا رفتن قیمت، میلیون‌ها دلار به دست آورند. توسعه‌دهندگان این میم کوین محبوب مدعی شدند که این افزایش قیمت ممکن است تا ۲۰ سال آینده اتفاق بیفتد!

بر ای اطلاع از قیمت لحظه‌ای شیبا اینو و خرید و فروش شیبا اینو کلیک کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)