0

1

رهبر شیبا اینو از افتتاح دو فروشگاه شیبایی ویلی برگر هیجان‌زده می‌شود

شایتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهندهٔ اصلی بلاک چین شیبا اینو، در واکنش به اعلام Welly مبنی بر افتتاح دو فروشگاه جدید که به طور کامل با دارندگان توکن شیبا (SHIB) مرتبط خواهد بود، در توییتر ابراز اشتیاق کرد.

افتتاح دو فروشگاه فست فودی مرتبط با توکن شیبا
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

کوساما هیجان خود را با اصطلاح “LFG”، همراه با ایموجی چشم‌های از حدقه بیرون‌زده، به اشتراک گذاشت. Welly یک فست فود غیرمتمرکز با مضمون شیبا اینو است که با این راه‌اندازی گام‌های متهورانه‌ای در تلاش خود برای گسترش و مشارکت در این صنف برداشته است.

پیش از این، کوساما به یک بدبین کریپتویی که از شراکت شیبا اینو با Welly انتقاد کرده بود، واکنش نشان داده بود.

فروشگاه‌های جدید Welly

ویلی روز سه‌شنبه با انتشار پستی در بلاگش از افتتاح دو فروشگاه جدید برای گسترش برنامه‌های خود خبر داد و بر تعهد خود به تعامل و ارتباط با این جامعه تأکید کرد.

این تیم همچنین با ارسال پیامی جالب این اطلاعات را با جامعه شیبا در توییتر به اشتراک گذاشت:

آینده یک بایت دورتر است؛ دو فروشگاه که به طور کامل با دارندگان توکن ما در ارتباط هستند، افتتاح خواهد شد.

ویلی، ۱۳ ژوئن ۲۰۲۳
خرید ارز دیجیتال

ناگفته نماند ویلی پس از بررسی نحوهٔ عملکرد و اهداف خود تصمیم گرفت به طور موقت این برنامه توسعه را متوقف کند تا دوباره آن را ارزیابی و اطمینان حاصل کند که چشم‌انداز آن با اعضای جامعه‌اش همسو باشد.

در این مدت، تیم به طور فعال اعضای جامعه را از طریق Welly DAO مشارکت داد و این امکان را به آنها داد تا ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند و به طور جمعی طرح‌ و هویت‌ برند را برای فروشگاه‌هایی که قرار است در آینده نزدیک افتتاح شوند، انتخاب کنند.

همانطور که در اخبار سال گذشته آمده بود، Welly راه‌اندازی «WellyDogDAO» را پیشنهاد کرد تا دارندگان آن بتوانند در مورد تصمیمات مربوط به تجارت این فست فود رأی دهند.

اولین فروشگاه در ایتالیا بازگشایی می‌شود

جالب است اولین فروشگاهی که بازگشایی می‌شود در شهر ناپل ایتالیا خواهد بود که بر عشق و حمایت این جامعه از این مکان تأکید دارد. این تیم در حال حاضر در حال کار بر بازسازی آشپزخانه و ویترین فروشگاه است.

علاوه‌براین، Welly اولین قرارداد حق رأی خود را با شرکایی از رجیو امیلیا، انریکو و فدریکو دارد که قرارداد اجاره فروشگاهی در مرکز این شهر را به امضا رسانده‌اند.

Welly برای ارتقای برند خود و رقابت با غول‌های صنعت، به دنبال متخصصان برتر در بخش‌های مختلف از جمله طراحی، طراحی گرافیک، طراحی سه بعدی و ساخت منو است.

ماه‌های آینده برای Welly بسیار مهم خواهد بود، زیرا قرار است از پروژه‌های خود از جمله رستوران‌ها، اسباب بازی‌های متحرک Welly، کالاها،  وب سایت و وبلاگ جدید که پیشرفت خود را در آن مستند می‌کند، رونمایی کند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)