0

0

واکنش جامعه شیبا به شوخی شیباریومی رهبر شیبا اینو در آغاز ماه آوریل!

شایتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی بلاک چین شیبا اینو، جامعه شیبا را با شوخی روز اول آوریل در رسانه‌های اجتماعی هیجان‌زده کرد.

شوخی شیباریومی رهبر شیبا اینو
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

کوساما با اشاره به شیباریوم که یک راه‌حل لایه دو برای این رمز ارز محبوب مبتنی بر میم است، نوشت: «فشار عمیق بر شبکه اصلی. م.ش. (Jk)».

این به‌روزرسانی استاتوس در توییتر، طوفانی از واکنش‌ها را ایجاد کرد، زیرا نسخه‌ بتای عمومی شیباریوم یعنی PUPPYNET یک ماه پیش در اوایل ماه مارس فعال شد.

خرید ارز دیجیتال

اعضای جامعه SHIB سریعاً در فضای توییتر با واکنش‌های احساسی مختلف به کوساما پیام دادند. به نظر می‌رسد برخی از کاربران از این شوخی خوش‌شان آمده و با یکسری ایموجی‌های خنده‌دار واکنش نشان داده‌اند. برخی دیگر ابراز ناامیدی کردند و اظهار داشتند که از شوخی متنفرند.

در همین حال، برخی از کاربران سعی کردند تأثیر این شوخی بر قیمت این میم کوین را دریابند و حدس می‌زنند که ممکن است قیمت آن به دلیل این شوخی افزایش یافته باشد.

برخی از اعضای جامعه از این فرصت برای انتقاد از عملکرد اخیر توکن SHIB استفاده کردند و توییت‌هایی زدند با این مضمون که این توکن به دلیل رشد قیمت بسیار کم، «این روزها خودش به یک شوخی تبدیل شده است».

در حالی که واکنش‌ها متفاوت است، این شوخی همچنین توانست برخی از کاربران را غافلگیر کند که قبل از اینکه متوجه شوند این یک شوخی اول آوریل است، اعتراف کردند که برای مدت کوتاهی هیجان‌زده شده‌اند.

کوساما در پاسخ به این واکنش‌ها، در توییتی دیگر نوشت: «هههه حداقل JK را گذاشتم». کوساما با ذکر «JK» مخفف «Just Kiddingr (محض شوخی)» تأکید کرد که توییت اول او شوخی‌ای بیش نبوده و نباید جدی گرفته شود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)