0

4

تعداد کیف پول‌های ساخته‌شده در شیباریوم از مرز یک میلیون آدرس گذشت!

علیرغم کاهش ۲۰ درصدی توکن شیبا (SHIB)، فعالیت شبکهٔ لایه دو شیباریوم از زمان راه‌اندازی مجدد آن افزایش یافته است.

افزایش تعدا کیف‌ پول های ساخته شده در شیباریوم
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

تعداد کل کیف‌پول‌های شیباریوم که اخیراً شبکهٔ اصلی آن همراه با اشکالات فنی راه‌اندازی شده بود؛ از زمان راه‌اندازی مجدد از مرز یک میلیون نفر گذشته است.

پستی که در تاریخ ۳ سپتامبر توسط تیم رسمی شیباریوم منتشر شد حاکی از آن است که حداقل ۹۰۰ هزار کیف پول از زمان راه‌اندازی مجدد شیباریوم در ۲۸ آگوست و تنها دو هفته پس از شروع به کار شبکهٔ اصلی شیباریوم به آن اضافه شده است.

بر اساس داده‌های به دست آمده از بلاک چین شیباریوم در تاریخ ۳ سپتامبر، تا ساعت 5:04 صبح به وقت جهانی (UTC) نزدیک به ۱۰۰ هزار تراکنش در این شبکه انجام شده است.

در حالی که فعالیت این شبکه افزایش یافته، ارزش کل قفل شده (TVL) در آن هنوز در واکنش به این اتفاق افزایش پیدا نکرده است. در زمان انتشار این خبر، TVL شبکهٔ شیباریوم تنها ۱.۰۶ میلیون دلار است که نشان‌دهنده استقرار بسیار اندک سرمایه از سوی کاربران در این شبکه است.

توسعه‌دهندگان شیباریوم در پست خود خاطرنشان کردند در حال حاضر با تعدادی پل‌های واسطه همکاری می‌کنند تا به سرمایه‌گذاران کمک کنند توکن‌های دیگر را به این بلاک چین جدید بیاورند.

علاوه‌براین، این تیم اعلام کرد قصد ندارد برای توکن حاکمیتی بون (BONE) پروتکل ایجاد کند و افزود که در هفته‌های آینده به دنبال افزودن اعتباردهنده‌های بیشتری به این شبکه است.

از تاریخ ۱ سپتامبر، استفاده از توکن‌های شیبا اینو (SHIB)، بون (BONE)، لیش (LEASH) و بسیاری از توکن‌های دیگر موجود در شبکه شیباریوم برای قرض دادن، قرض گرفتن و استیک کردن توکن‌ها جهت کسب پاداش، برای کاربران فعال شده است.

در حالی که بسیاری از دارندگان شیبا اینو امیدوار بودند قیمت توکن‌های مختلف اکوسیستم آن پس از راه‌اندازی شیباریوم افزایش پیدا کند، توکن‌های SHIB ،BONE و LEASH افزایش قیمت چندانی ثبت نکردند.

طبق داده‌های CoinGecko، اگرچه قیمت توکن SHIB پیش از راه‌اندازی شیباریوم رشد متوسطی داشت، اما قیمت آن از زمان لانچ ناموفق شبکهٔ شیباریوم در تاریخ ۱۶ آگوست تا کنون بیش از ۲۰٪  کاهش یافته است.

دیگر توکن‌های مرتبط با اکوسیستم شیبا اینو هم رشد قابل‌توجهی را تجربه نکردند؛ قیمت توکن BONE طی ۱۴ روز گذشته ۱۵٪ و قیمت توکن LEASH در همان بازه زمانی ۱۴.۲٪ درصد کاهش یافته است.

منبع: کوین تلگراف

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)