0

4

پست مرموز شایتوشی کوساما چه پیامی برای ارتش شیبا دارد

گمانه‌زنی می‌شود توسعه دهنده اصلی بلاک چین شیبا اینو با انتشار پستی مبهم در پلتفرم ایکس قصد داشته بار دیگر به برنامه‌های آتی شیبا برای استفاده از هوش مصنوعی و گسترش کلی پذیرش آن اشاره کند.

شایتوشی کوساما پستی مرموز در ایکس منتشر کرد
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

رهبر تیم توسعه شیبا اینو که با نام مستعار شایتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) شناخته می‌شود، اخیراً در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) پستی رمزآلود منتشر کرده است.

شایتوشی کوساما در این پست متن آهنگی از تیلور سویفت را منتشر کرد. حال دو احتمال را می‌توان از آن برداشت کرد که هر دو می‌تواند برای جامعه شیبا اینو مهم باشد.

کوساما قطعه‌ای از شعر آهنگ «Bad Blood» تیلور سوئیفت را به اشتراک گذاشت. اولین تفسیر ممکن در اینجا این است که رهبر شیبا دوباره در حال اشاره کردن به همکاری تیمش با تیم Bad Idea AI (BAD) برای نوآوری‌های هوش مصنوعی در شیبا است.

خرید ارز دیجیتال

شایتوشی این اواخر نیز پستی در پلتفرم X منتشر کرد که بگوید جلسه‌ای ثمربخش با برخی از اعضای تیم BAD داشته است؛ جاییکه آنها در مورد طرح‌های جدید شیبا که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند، بحث کردند.

تفسیر دوم از این توییت کوساما زیاد مربوط به حوزه فناوری نیست، بلکه به فرهنگ عموم و پذیرش آن مربوط می‌شود. در اوایل این هفته، پردازنده پرداخت‌های کریپتویی BitPay اعلام کرد به لطف همکاری جدید، به جامعه کریپتو کمک می‌کند تا بلیت فیلم جدید درباره تور Eras تیلور سوئیفت را خریداری کنند.

این بلیط را می‌توان با SHIB، DOGE، XRP، BTC، ETH و بیش از ده‌ها رمزارز دیگر که BitPay با آنها کار می‌کند، خریداری کرد.

لوسی (Lucie)، کارشناس رسمی بازاریابی تیم شیبا، GIFی متحرک با آهنگ «Bad Blood» منتشر کرده و یک هشتگ BAD$ به آن اضافه کرده است.

هشدار لوسی در مورد سرمایه‌گذاری در پروژه‌های

لوسی همچنین راهنمایی‌های گام‌به‌گام مهمی را برای تازه واردانی که مایل به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های کریپتویی هستند به اشتراک گذاشت؛ ۱۲ دستورالعمل که شامل DYOR (انجام تحقیقات شخصی)، اجتناب از سرمایه‌گذاری بیش از حد و عدم استفاده از پول موردنظر به وقت نیاز در کوتاه مدت است.

لوسی توصیه می‌کند در ابتدا مقادیر کمی را برای سرمایه گذاری تخصیص دهید. همچنین سبد سرمایه گذاری خود را تنوع ببخشید تا ضررهای احتمالی را کاهش دهید. از صرافی‌ها و والت‌های کریپتویی قابل اعتماد استفاده کنید و کلیدهای خصوصی را نزد خود نگه دارید. انتظارات واقع‌بینانه داشته باشید و از تصمیمات تکانشی در مورد خرید و فروش ارزهای دیجیتال اجتناب کنید. لوسی در ادامه می‌گوید: «مواظب کلاهبرداری‌ها باشید و قبل از سرمایه‌گذاری در هر پروژه، دقت لازم را به خرج دهید».

او به ویژه در مورد خریدی که FOMO باعثش شود، هشدار می‌دهد. لوسی در پایان پست خود گفت: «سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال می‌تواند هیجان‌انگیز باشد، اما لازم است برای آن وقت بگذارید، یاد بگیرید و تصمیم‌های فکرشده بگیرید تا با موفقیت در این بازار فعالیت کنید».

خرید شیبا

منبع: یو تودی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)