0

0

سرمایه‌گذاران خردِ بیت کوین علیرغم سقوط FTX به خرید این رمز ارز ادامه می‌دهند!

بر اساس داده‌های سایت Glasssnode، میگوهای بیت کوین (خریداران خرد BTC که در کیف پول دیجیتال خود کمتر از ۱ بیت کوین دارند) پس از ورشکستگی صرافی FTX افزایش چشمگیری در دارایی خود به ثبت رسانده‌اند و از آن زمان تا کنون تعداد بیت کوین‌های آنها به ۹۶,۲۰۰ عدد افزایش یافته است.

سرمایه‌گذاران خُرد بیت کوین علیرغم سقوط FTX به خرید این رمزارز روی آورده‌اند
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

به گفته شرکت تحلیلی Glassnode، این یک افزایش بی‌سابقه و چشمگیر به حساب می‌آید. بر همین اساس اکنون کوچکترین دارندگان بیت کوین (BTC) حدود ۶.۳ درصد از کل عرضه در گردش این ارز دیجیتال را در اختیار خود دارند.

در همین حال خرچنگ‌های بیت کوین (دارندگان کوچکی که تا ۱۰ عدد بیت کوین دارند) نیز افزایش قابل‌توجهی در موجودی خود به میزان تقریباً ۱۹۱,۶۰۰ کوین در ماه گذشته به ثبت رسانده‌اند. این مقدار نیز نشان‌دهنده بالاترین حد افزایش موجودی BTC آن‌ها از ابتدا تا به امروز است.

برخلاف دو گروه بالا، نهنگ‌های بیت‌ کوین در واقع ذخایر BTC خود را تخلیه کرده‌اند. در طول ۳۰ روز گذشته نهنگ‌ها حدود ۶,۵۰۰ کوین را در پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال مختلف عرضه کرده‌اند. البته لازم به ذکر است که در مقایسه با مجموع ۶.۳ میلیون BTC موجودی کیف پول آن‌ها، این مقدار عرضه به‌هیچ‌وجه به چشم نمی‌آید.

داده‌های اخیر سایت Glassnode نشان می‌دهد که احتمالاً اعتماد سرمایه‌ گذاران متوسط خرده‌ فروش​​ نسبت به صعود بازار کریپتوکارنسی افزایش خواهد یافت. علاوه‌براین، سرمایه گذاران کوچک هم در حال افزایش موجودی دارایی دیجیتال خود هستند.

اخیراً بیت کوین توسط جو نامناسب کلی حاکم بر بازار و همچنین سقوط بازیگران اصلی این حوزه مانند شبکه Terra و صرافی FTX آسیب‌های زیادی دیده است. بر اساس گزارش‌ها و طبق نظرسنجی اخیر انجام‌شده توسط شرکت Morning Consult می‌توان دریافت که آمریکایی‌ها انتظار دارند در شش ماه آینده قیمت بیت کوین تا ۱۱,۵۰۰ دلار سقوط کند. اما از طرف دیگر، دارندگان این ارز دیجیتال پیشرو بازار نیز با هدف رسیدن آن به قیمت ۱۷,۵۰۰ اقدام به سرمایه گذاری کرده‌اند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)