0

2

سولانا پی برای پرداخت‌های کریپتویی در شاپیفای فعال شد

سیستم پرداخت سولانا تحت عنوان Solana Pay، به‌تازگی در غول تجارت الکترونیک شاپیفای (Shopify) ادغام شده است.

سولانا پی برای پرداخت‌های کریپتویی در شاپیفای فعال شد
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

جاش فرید (Josh Fried)، رئیس توسعه تجارت بازرگانی بنیاد سولانا طی بیانیه‌ای اظهار کرد: «سولانا پی با اضافه شدن به سیستم پرداخت شاپیفای، گزینه پرداخت پویاتر و کارآمدتری را برای میلیون‌ها تاجر فراهم کرده است. مشتریان با استفاده از این ادغام جدید در شاپیفای می‌توانند به‌راحتی کالاها و خدمات خود را با ارزهای دیجیتال مبتنی بر دلار (استیبل‌کوین‌ها) انجام دهند.»

سولانا لبز، سولانا پی را در فوریه ۲۰۲۲ راه‌اندازی کرد تا صاحبان کسب‌وکار بتوانند از آن برای پرداخت‌های کریپتویی مشتریان خود استفاده کنند. خریداران و فروشندگان در پرداخت‌های خود با سولانا پی می‌توانند مستقیماً از استیبل کوین‌های دلاری سازگار با زنجیرهٔ سولانا استفاده کنند. این پلتفرم کارمزدهای بانکی، بازپرداخت وجه و مدت زمان نگهداری آن را حذف کرده است.

ارز دیجیتال

ورود شاپیفای به وب۳

طبق وب سایت این پلتفرم، شاپیفای تاکنون بیش از ۴۴۴ میلیارد دلار فعالیت اقتصادی را تسهیل کرده است و در ۱۷۰ کشور جهان در دسترس است. این شرکت اقدامات دیگری مانند اضافه کردن پاداش‌های انحصاری مبتنی بر NFT و فروش مستقیم NFT به مشتریان را برای صاحبان کسب وکار در فضای وب۳ فراهم کرده است.

منبع: د بلاک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)