0

2

آغاز ایردراپ پروژه جذاب ZK از هفته آینده

آغاز ایردراپ پروژه جذاب ZK از هفته آینده
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

ایردراپ پروژه ZK در آستانه انجام است و ZkSync اعلام کرد که ۶۹۵هزار کیف پول، واجد شرایط مشارکت در ایردراپ هستند. پروژه لایه دومی ZK لانچ شد و قصد دارد نزدیک به ۳.۶۸ میلیارد از توکن‌هایش را از هفته آینده ایردراپ کند.

تیم این پروژه در ۱۱ ژوئن گفت:

از هفته آینده، ۱۷.۵ درصد از مجموع عرضه ۲۱ میلیارد توکن را به ۶۹۵/۲۳۲ کیف پول واجد شرایط اختصاص می‌دهیم. بقیه توکن‌ها برای طرح‌ها، تیم، سرمایه‌گذاران و یک مجموعه توکن، کنار گذاشته می‌شود.

ZK در پیش‌ فروش Aevo و Pancake Swap تا ۰.۷۱ دلار معامله شد. بنابراین با ضرب تعداد در قیمت، ارزش بازار آن حدود ۱۴.۹۱ میلیارد دلار خواهد بود.

کیف پول‌هایی که قبل از تاریخ ۲۴ مارس، با شبکه‌های zkSync Era یا zkSync Lite تعامل داشتند، مشمول دریافت ایردراپ هستند. ۷ معیار دیگر نیز برای کسب امتیاز لازم ایردراپ وجود داشتند. در نهایت، قرار است این توکن‌ها در طول سه سال، بین ژوئن ۲۰۲۵ تا ۲۰۲۸ آزاد شوند. ایردراپ به هر کیف پول، تا سقف ۱۰۰/۰۰۰ توکن محدود شده است. یک سوم باقیمانده از کل عرضه توکن ZK به‌صورت یکنواخت بین سرمایه‌گذاران و تیم توسعه zkSync Matter Labs تقسیم خواهد شد. 

zk Sync در یک بیانیه مطبوعاتی نوشت: 

اعطای توکن‌های بیشتر در ایردراپ پروژه ZK به تیم و سرمایه‌گذاران Matter Labs، بیشتر یک تصمیم نمادین برای جامعه است.

ایردراپ از هفته آینده شروع می‌شود و تا ۳ ژانویه سال آینده ادامه دارد. دارندگان توکن می‌توانند بلافاصله در پروتکل‌های حاکمیتی شرکت کنند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)