0

4

جنجال استریم تپ سواپ؛ جمع‌آوری سکه‌های بیشتر با کدهای استریم

استریم بازی تپ سواپ
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

شب گذشته ربات تلگرامی تپ سواپ ابتکار جالبی را با کاربران به اشتراک گذاشت. حتما با ورود به بازی تپ سواپ متوجه گزینه جدید Stream شده‌اید. استریم تپ سواپ ویژگی جدیدی است که فرصت جمع‌آوری سکه‌های بیشتری را می‌دهد. این ابتکار، باعث جلب توجه کاربران شد.

دریافت سکه در بخش استریم تپ سواپ

ماجرا از لایو تپ سواپ در یوتوب آغاز شد. کدهای مخفی بسیاری در این لایو وجود دارد که دارای تاریخ انقضا هستند. برای وارد کردن هر کد زمان بسیار محدودی دارید و هر ۱۵ دقیقه یک کد ارائه می‌شود. افراد زیادی در این لایو هستند و سکه‌های بسیاری جمع کردند. از آنجایی که هنوز کلمه استریم روی صفحه بازی دیده می‌شود، احتمالا این امکان همچنان در بازی وجود خواهد داشت.

نحوه وارد کردن کدهای استریم

برای وارد کردن کدها، ابتدا وارد گزینه استریم شوید. بعد از ورود با تصویر زیر مواجه می‌شوید:

وارد کردن کد استریم تپ سواپ

ابتدا روی Watch Stream کلیک کنید. اگر کدهای تپ سواپ را از منبع خاصی دنبال می‌کنید، کد را در کادر پایین وارد کنید. اگر خودتان لایو را تماشا می‌کنید، هر زمان که کد را در تصویر دیدید؛ وارد بازی شده و کد را وارد کادر کنید. فراموش نکنید که مدت زمان هر کد محدود است.

نکات مهم

  • حروف و اعداد به انگلیسی وارد شوند.
  • حروف کوچک و بزرگ رعایت شود.
  • هر ۱۵ دقیقه یک‌ کد ارائه می‌شود.
  • وارد کردن هر کد مدت زمان بسیار محدودی دارد.

جلب رضایت کاربران با استریم تپ سواپ

پس از تاخیر در ایردراپ تپ سواپ، کاربران زیادی نسبت به زمان‌بندی جدید واکنش نشان دادند. تپ سواپ در پاسخ به کاربران، اطلاعیه‌ای را منتشر کرد. در اطلاعیه تپ سواپ به این مطلب اشاره شده بود که “تاخیر به وجود آمده در راستای سودآوری بیشتر برای کاربران است.”

احتمالا ماجرای استریم و بیشتر شدن کدهایی که به بازی‌کنان سکه‌ می‌دهد، در راستای جلب رضایت کاربران پس از این تاخیر است.

با ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال پول نو، توکن‌های تپ سواپ خود را به محض لیست شدن، بفروشید! پول نو هم‌زمان با لیست شدن توکن تپ سواپ در صرافی‌های جهانی، امکان خرید و فروش آسان این ارز دیجیتال را برای ایرانیان فراهم می‌کند.

جدیدترین اخبار و اطلاعیه‌های تپ سواپ در:

حتما بخوانید: تپ سواپ چیست؟

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)