0

1

لیست شدن ارز دیجیتال SUI در صرافی کوکوین؛ سویی پامپ خواهد شد؟

صرافی کوکوین به تازگی ارز دیجیتال سویی (SUI) را لیست کرده و در همین مدت کوتاه حجم معاملات این دارایی دیجیتال افزایش قابل توجهی یافته است. اما آیا شاهد رشد قیمت این رمز ارز خواهیم بود؟

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

سویی یک بلاک چین لایه اول است که با تمرکز بر افزایش سرعت تراکنش‌های بلاک چینی توسعه داده شده است. ارز دیجیتال SUI که توکن بومی این شبکه است، امروز در صرافی کوکوین لیست شد.

سویی هزینه گزافی برای بازاریابی و مارکتینگ خود اختصاص داده و یکی از پروژه‌های امیدوارکننده دنیای ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید. این شبکه توانست در مدت کوتاهی اعضای جامعه خود را گسترش داده و فالوورهای زیادی در شبکه‌های مجازی به خصوص دیسکورد جذب کرده است.

خرید ارز دیجیتال

جالب است بدانید که سویی یکی از پروژه‌هایی بود که بسیاری از طرفداران دو آتشه ایردراپ‌های کریپتویی، امیدوار بودند یک Airdrop جذاب برای اعضای جامعه‌اش در نظر گرفته و مانند آربیتروم توکن‌های زیادی را بین کامیونیتی خود توزیع کند.

اما ماه گذشته توسعه دهندگان این شبکه اعلام کردند که افرادی که از فوریه ۲۰۲۳ در دیسکورد این پروژه عضو بوده‌اند می‌توانند این ارز را پیش خرید کنند و امید افراد برای دریافت یک ایردراپ جذاب را نقش بر آب کردند.

آیا سویی پامپ خواهد شد؟

به نظر می‌رسد سویی یکی از پروژه‌های‌ آینده دار بازار کریپتو است و تا به امروز هم به خوبی توسط فعالان بازار کریپتو حمایت شده است. بنابراین احتمال رشد سویی در اینده و بلند مدت وجود خواهد داشت.

البته اکنون که این رمز ارز در صرافی کوکوین لیست شده احتمالا افراد زیادی توکن‌های پیش خرید کرده خود را به فروش خواهند رساند و باعث ریزش قیمت آن خواهند شد. البته از طرف دیگر افرادی که منتظر عرضه عمومی این رمز ارز بوده‌اند، احتمالا الان وارد بازار شده و ممکن است باعث بالا رفتن قیمت SUI شوند.

توکن سویی با قیمت ۱.۳ دلار در صرافی کوکوین لیست شد و اکنون در زمان نوشتن این خبر قیمت آن در حدود ۱.۲۷۵ دلار است.

آیا دوست دارید صرافی پول نو این ارز دیجیتال را لیست کند؟ در صورت استقبال کاربران و فعالان ایرانی دنیای کریپتو ما به عنوان یکی از صرافی‌های همواره پیشرو، ارز دیجیتال سویی را لیست خواهیم کرد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)