0

2

سوشی سواپ برای پشتیبانی از نقدینگی‌اش DEX Aggregator جدید راه‌اندازی می‌کند

هدف این سرویس ارائه قیمت بهینه به کاربران و در عین حال گسترش انواع دارایی‌های دیجیتال برای معامله و ارائه دامنه‌ متنوعی از نقدینگی توسط ارائه دهندگان نقدینگی (LP) است که می‌تواند کارمزد تراکنش‌های آنها را افزایش دهد

دکس اگرگیتور سوشی سواپ
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

از آنجایی که مشکل نقدینگی در اکثر DEXها به یک صورت نیست، تقاضا برای نوع جدیدی از محصول به نام DEX Aggregator بیشتر خواهد شد. این محصولات، جمع‌کننده نقدینگی از منابع مختلف مانند AMMهای سنتی یا خود CEXها هستند.

به طور خلاصه، DEX Aggregator یک پروتکل مالی است که از طریق داشبوردش، امکان دسترسی معامله گران و سرمایه گذاران به استخرهای معاملاتی مختلف را فراهم می‌کند. آن‌ها قبل از انتخاب بهترین ارائه‌دهنده برای تعویض توکنی خاص در پلتفرم‌های موجود، بر الگوریتمی پیچیده جهت محاسبه و جمع‌آوری داده بر اساس فاکتورهای مختلف تکیه می‌کنند.

این تجمیع‌کننده، مکانیزمی برای بهینه‌سازی خطای قیمت و همچنین کارمزد تراکنش‌ها برای کاربران دارد که خرید و فروش رمزارز را برای آنها راحت‌تر می‌کند.

DEX Aggregator از نظر توکنی به این دلیل که به اندازه AMM ها تقاضای خرید را فراهم نمی‌کند، و دیگری اینکه کارمزد تراکنش‌ها با توکن‌های خود بلاک چین (ETH، BNB، …) پرداخت می‌شود، توکن‌های آن از ثبات چندانی برخوردار نیستند. از آنجایی‌که این تجمیع‌کننده امکانات جدیدی از یک دارایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد باعث می‌شود کاربران بیشتری جذب این پلتفرم شوند، که منجر به کارمزدهای سوآپ بیشتر برای LPها می‌شود و به طور کلی نقدینگی را افزایش می‌دهد.

عرضه SushiSwap Aggregator در کل کار کاربران، LPها و پروتکل سوشی را راحت می‌کند. کاربران اکنون با پروتکل‌ها و دارایی‌های مختلفی آشنا شده‌اند. با ادغام نقدینگی تمام DEXها و استخرهای Trident، ممکن است سفارشات آنها با نرخ‌های بهینه اجرا شود که منجر به معاملات بیشتر و در نتیجه کارمزد مبادله برای LPها می‌شود.

پروتکل سوشی سواپ قصد دارد در آینده دسترسی به نقدینگی را از طریق سایر دکس‌ها گسترش دهد و مستقیماً با جریان‌های سازنده بازار ارتباط برقرار کند. این پروتکل همچنین قصد دارد در سال جاری بر بهبود سفارشات محدود و تکمیل کلی سفارشات خود تمرکز کند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)