0

0

راه‌انداری نسخه جدید Terra Classic؛ واکنش توکن LUNC چه خواهد بود؟

به‌روزرسانی تراکلاسیک به نسخه 1.0.5 قرار است امروز در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) انجام شود. این ارتقای جدید می‌تواند در کوتاه‌مدت تأثیری مثبت بر قیمت LUNC در بازار داشته باشد.

راه‌انداری نسخه جدید Terra Classic
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در واقع، همانطور که اینفلوئنسر محبوب رمزارز و اعتبارسنج شبکه تراکلاسیک که با نام مستعار Classy Crypto شناخته می‌شود در ۱۲ فوریه (۲۳ بهمن) فاش کرد، انتشار این ارتقای جدید، توکن‌سوزی بایننس را یک قدم به این اکوسیستم نزدیک‌تر می‌کند.

قبل از این ارتقا، تیم با ارائه‌ی محافظ‌های ارتفاع بلوک، زمینه را آماده کرده است، همانطور که ادوارد کیم، توسعه‌دهنده LUNC، در صفحه ارتقاء گیت‌هاب در ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) نوشت: «بنابراین اعتبارسنج‌ها و گره‌های کامل می‌توانند وقتی بلوک به ارتفاع موردنظر ۱۱،۵۴۳،۱۵۰ رسید که تقریباً در تاریخ ۱۴ فوریه رخ می‌دهد، به‌راحتی ارتقا پیدا کنند.»

ارز دیجیتال

واکنش‌ توکن‌های LUNC و USTC

این ارتقا باید خبری خوب برای توکن بومی شبکه Terra Classic یعنی LUNC باشد، زیرا دستگیری بنیانگذار این اکوسیستم یعنی دو کوآن توسط مقامات کره جنوبی را تشدید و به صربستان جایی‌که شایعه می‌شود او پناهنده شده است، منتقل می‌کند.

با این حال، این اتفاق لزوماً بر قیمت LUNC تأثیر نمی‌گذارد، زیرا ارزش زنجیره اصلی اکوسیستم فروپاشیده Terra (LUNA) در اوایل ژانویه نتوانسته افزایش یابد، علی‌رغم اینکه دادگاه منطقه جنوبی نیویورک پرونده علیه Labs Terraform را رد کرده است.

در زمان انتشار این خبر، LUNC در ۲۴ ساعت گذشته اصلاح اندک ۰.۰۸٪ داشته است، زیرا سعی دارد افت ۶.۷۹٪ خود در هفته گذشته و ۴.۵۱٪ در نمودار ماهانه‌اش را جبران کند و در حال حاضر با قیمت  ۰.۰۰۰۱۶۸۷ در بازار دست به دست می‌شود.

با وجود کاهش قیمت در نمودارهای هفتگی و ماهانه این رمزارز، جامعه آن در CoinMarketCap همچنان صعودی است و پیش‌بینی می‌شود که تا تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) با قیمت ۰.۰۰۰۴۵۷۴ دلار حتی خوش‌بینانه‌تر از پیش‌بینی‌های قبلی معامله ‌شود.

از سوی دیگر، میزان‌سنج‌های یک هفته‌ای در پلتفرم TradingView هنوز انتظارات مثبتی را منعکس نمی‌کنند. در واقع، بیشتر در سمت نزولی باقی مانده‌اند، چراکه اسیلاتورها در منطقه «خرید» عدد ۱، و میانگین‌های متحرک (MA) در منطقه «فروش قوی» عدد ۵ را نشان می‌دهند.

در همان زمان، ­­­طبق آخرین اطلاعات به‌دست آمده، استیبل کوین بدون پیوند این اکوسیستم یعنی TerraClassicUSD نیز بیش از ۱۰ درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)