0

0

آیا مشارکت اخیر Terra Rebel در پروژه Terra Classic تأثیرگذار خواهد بود؟

آیا مشارکت اخیر Terra Rebel در پروژه Terra Classic (LUNC) تأثیرگذار خواهد بود؟
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

Terra Classic (LUNC) پروژه‌ای است که از اکوسیستم فروپاشیده Terra پدید آمده است. پیشنهادات حاکمیتی برای ایجاد تغییراتی در این پروژه با رأی قاطع جامعه آن تأیید شده است و به همین دلیل قرار است این شبکه تحت تعدادی ارتقاء مهم قرار گیرد. در آخرین به‌روزرسانی که در تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۴ دی) ۲۰۲۳ رخ خواهد داد، صرافی‌های بزرگ فعال در زمینه‌ی ارز‌های دیجیتال نیز در آن مشارکت دارند. همچنین به منظور حمایت از فعالیت‌های در حال توسعه در بلاک چین ترا ربلز (Terra Rebels)، تیم توسعه‌دهندگان این پروژه به بازسازی زیرساخت شبکه آن علاقه نشان داده‌اند. بااین‌حال، جامعه کاربران این شبکه هنوز نسبت به حصول نتیجه مثبت از این تغییرات مطمئن نیست.

ارتقای جدید Terra Classic چیست؟

به‌روزرسانی مورد انتظار در عصر شنبه ۱۴ ژانویه ساعت UTC ۰۴:۵۰ رخ می‌دهد. این به‌روزرسانی در نتیجه رأی جامعه Terra Classic برای تصویب پیشنهاد حکومتی شماره ۱۱،۲۴۲ است که هدف آن لغو ضرب مجدد بخشی از توکن‌های سوخته LUNC است. پس از اجرای این تغییر، به طور مؤثری توکن‌های رمزنگاری‌شده LUNC از عرضه در گردش خود حذف می‌شوند و این موضوع در تئوری ممکن است تأثیر مفیدی بر حرکت صعودی قیمت LUNC داشته باشد. در زمان نگارش این مطلب، مجموع توکن‌های LUNC که در حال حاضر در گردش هستند، تقریباً نزدیک به ۶ تریلیون است.

به دنبال کاهش قابل توجه نرخ سوزاندن توکن‌های LUNC در طول چهار هفته گذشته، پیشنهاد ۱۱,۲۴۲ در ابتدای ژانویه منتشر شد و هدف آن جلوگیری از ضرب مجدد توکن‌های LUNC به دلیل فرایند سوزاندن آن‌ها از طریق کاهش مؤثر سیاست پاداش حق الضرب، به مقدار تقریبا صفر است.

خرید ارز دیجیتال

علاقه مجدد به Terra Rebels

ترا ربلز (Terra Rebels) یک جنبش مردمی ‌با هدف از پیش تعیین‌شده احیای ترا کلاسیک (Terra Classic) است. بررسی نقشه راه Terra Rebel نشان دهنده برخی از برنامه‌های جالبی است که برای سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده‌اند. ارتقاء بلاک چین LUNC تنها یک نمونه از مواردی است که نیاز به آزمایش، اعتبارسنجی و ممیزی امنیتی دارد. با توجه به آخرین اعلامیه آنها، به نظر می‌رسد که مسئولین ترا ربلز فعالانه در به روز رسانی‌های آینده بلاک چین این شبکه شرکت خواهند کرد. در توییتی که از حساب کاربری رسمی ترا ربلز (@TerraRebels) در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ منتشر شد آمده که:

ترا ربلز تجهیزات سرور را برای ایجاد زیرساخت‌های خود خریداری کرده است. ما در حال حاضر منتظر هستیم تا همه تجهیزات به مکانی امن برسند. پس از رسیدن تجهیزات، می‌توانیم قفسه‌بندی، سیم‌کشی و سپس ساخت زیرساخت مورد نیاز آن‌ را شروع کنیم.

بااین‌حال، با  توجه به آخرین گزارش‌ها از درگیری‌های داخلی، کاهش فعالیت‌ها و حتی اتهامات مربوط به حذف بودجه جامعه ترا، ترا ربلز نیز به دلیل کاهش اعتماد جامعه با انتقاداتی روبه‌رو است. کاهش حمایت‌ها حتی ممکن است بر به موقع اجرا شدن این طرح‌ها تأثیر منفی بگذارد.

از سوی دیگر جارد (Jared) عضو تیم TFL (Terraform Labs) که علاقه زیادی برای کمک به رشد این اکوسیستم نشان داده است، اخیراً از معرفی یک ویژگی با نام DCA  در برنامه کیف پول جدید شبکه خبر داد. با کمک DCA (میانگین سازی هزینه دلار)، کاربران می‌توانند توکن‌های LUNC را به صورت پیش‌رونده و سیستماتیک و در هر روز، هفته یا ماه خریداری کنند. جرد در تاریخ ۱۳ ژانویه (۲۳ پی) ۲۰۲۳ با انتشار یک توییت کوتاه از حساب کاربری خود (@Jared_TFL) خبر از اضافه شدن این ویژگی به کیف پول جدید شبکه ترا داد:

به‌زودی DCA به شبکه ترا افزوده خواهد شد.

توکن Terra Classic (LUNC) در حال حاضر و پس از انتشار اخبار اخیر حول محور تغییرات آتی در شبکه ترا، با قیمت ۰.۰۰۰۱۷۱۲ دلار معامله می‌شود. طبق داده‌های CoinGape (پلتفرم ردیاب قیمت‌ها در بازار دارایی‌های دیجیتال)، این قیمت نشان‌دهنده افزایش ۲ درصدی در یک روز و افزایش قابل توجه ۱۱ درصدی در هفته گذشته است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)