0

2

استخراج دائمی بیت کوین توسط شرکت تتر!

پیش از این در خبرها آمده بود تتر این شرکت صادرکننده‌ استیبل کوین USDT قصد دارد با استفاده از سودهای محقق شده برای ذخایر خود بیت کوین بخرد. اکنون این شرکت اعلام کرده در تلاش است تا در رابطه با این ارز دیجیتال اقدام مهم دیگری انجام دهد. تتر قرار است با راه‌اندازی Tether Energy در اروگوئه، در تولید انرژی و استخراج پایدار بیت کوین سرمایه‌گذاری کند.

استخراج دائمی بیت کوین توسط تتر
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر ارشد فناوری تتر، در تاریخ ۳۰ مه (۹ خرداد) در توییتر اعلام کرد که تتر قصد دارد انرژی فناوری و سرمایه‌ای را برای ساخت زیرساخت‌های انرژی تجدیدپذیر و استخراج بیت کوین در اروگوئه فراهم کند. تتر قرار است با یک شرکت دارای مجوز محلی برای راه‌اندازی این عملیات همکاری ‌کند.

آردوینو اظهار کرد:

خرید ارز دیجیتال

با استفاده از قدرت بیت کوین و قابلیت‌های انرژی تجدیدپذیر اروگوئه، تتر در استخراج پایدار و مسئولانه بیت کوین نقشی مهم خواهد داشت.

تتر ادعا می‌کند که از اهمیت انرژی در توسعه بیشتر و ایجاد جوامع بهتر آگاه است و از منابع انرژی تجدیدپذیر برای استخراج بیت کوین که بازترین و امن‌ترین شبکه پولی جهان است، استفاده خواهد کرد.

تتر در حال حاضر فعالانه در پی گسترش تیم خود با استخدام متخصصانی در زمینه انرژی است. این شرکت برای هفت موقعیت شغلی که شامل مدیر سایت، تکنسین فناوری اطلاعات و تکنسین مکانیک می‌شود نیرو استخدام می‌کند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)