0

2

بزرگ‌ترین جریان خروجی در اتریوم از سال ۲۰۲۲

جریان خروجی در اتریوم
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

محصولات اتریوم پیش از راه‌اندازی ETFهای اتر، بالاترین جریان خروجی از سال ۲۰۲۲ را ثبت کرده‌اند. محصولات ETH هر هفته ۶۰ میلیون دلار خروجی خالص داشتند که بزرگ‌ترین جریان خروجی در اتریوم از سال ۲۰۲۲ بوده است.

شرکت CoinShares روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد:

سرمایه‌گذاران حرفه‌ای بیش از ۱۲۰ میلیون دلار از محصولات قابل معامله در مبادلات اتریوم را در دو هفته گذشته برداشت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش حجم معاملات تا ۲۹ ژوئن، ۴۳% به‌صورت هفته به هفته افزایش یافته و به ۶.۲ میلیارد دلار رسیده است. این رقم بسیار پایین‌تر از میانگین هفتگی ۱۴.۲ میلیارد دلاری برآورد می‌شود. 

پس از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) پرونده متقاضیان را در ماه گذشته تأیید کرد، ETFهای اتریوم در آستانه راه‌اندازی در ایالات متحده هستند. با وجود انتظارات برای راه‌اندازی ETFها، SEC همه فرم‌های S-1 را رد کرد و این رویداد را به تعویق انداخت.

شرکت‌هایی مانند Galaxy می‌گویند که ETF‌های اتر می‌توانند ۵ میلیارد دلار جریان خالص ورودی را در پنج ماه اول ثبت کنند. این در حالی است که Bitwise انتظار دارد ۱۵ میلیارد دلار در ۱۸ ماه اول خود، داشته باشد.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای اتریوم و خرید و فروش اتریوم کلیک کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)