0

2

تاریخ لیست شدن توکن ایردراپ میم فای مشخص شد!

تاریخ لیست شدن میم فای
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

بازی تلگرامی میم فای یکی از ایردراپ‌های پر طرفدار است که نظر بازیکنان بسیاری را به خود جلب کرده. پس از آپدیت جدید بازی که تغییراتی را در بخش کمپین‌ها به همراه داشت، تاریخ لیست شدن میم فای نیز مشخص شد. روز گذشته توسعه‌دهندگان بازی اطلاعیه‌ای در کانال تلگرامی این بازی منتشر کردند. اطلاعیه‌ای که خبر از لیست شدن و ایردراپ قریب‌الوقوع میم فای دارد.

تاریخ لیست شدن میم فای در اطلاعیه رسمی

متن اطلاعیه رسمی میم فای که اخیرا منتشر شده، به شرح زیر است:

💥$MEMEFI در ۹ اکتبر لیست خواهد شد 💥

ما تمام منابع خود را متعهد کرده‌ایم تا مطمئن شویم رویداد لیست شدن MemeFi آنچنان که باید باشکوه باشد. این روند در پشت صحنه، مدت زیادی است که در جریان است. حالا آماده ایردراپ هستیم.

تاریخ لیست شدن: ۹ اکتبر ۲۰۲۴

MemeFi در چندین صرافی متمرکز سطح بالا فهرست می‌شود. اخبار مربوط به این رویداد و برترین حامیان MemeFi در هفته های آینده منتشر خواهد شد. قبل از آن، فصل MemeFi Extreme Heat ادامه خواهد یافت؛ با تعداد زیادی ویژگی که نمای بازی پس از TGE را به تصویر می‌کشد.

اطلاعیه زمان لیست شدن میم فای
اطلاعیه زمان لیست شدن میم فای

اگر هنوز در این بازی جذاب تلگرامی فعالیت ندارید، از طریق ربات تلگرام میم فای وارد بازی شوید. برای دریافت سکه بیشتر، حتما کد مخفی میم فای را به‌صورت روزانه از بخش اخبار پول نو دنبال کنید.

همچنین، با ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال پول نو، توکن‌های میم فای خود را به محض لیست شدن در صرافی‌های جهانی بفروشید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)