0

1

جدیدترین ارزهای دیجیتال لیست شده

ارزهای دیجیتال لیست شده
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

سه ارز دیجیتال جدید دیگر نیز به لیست صرافی ارز دیجیتال پول نو اضافه شد! کاربران می‌توانند از امروز معاملات خود را روی ارزهای HLG و NATIX و TAIKO آغاز کنند. به همین بهانه توضیح مختصری از ارزهای دیجیتال لیست شده خواهیم داشت.

ارز دیجیتال هولوگراف
ارز دیجیتال هولوگراف

HLG در جمع توکن‌های لیست شده

هولوگراف با نماد HLG، توکنی‌ست که به تازگی در پول نو و روی شبکه اتریوم (ERC20) لیست شده. هولوگراف پروتکل توکن‌سازی چند زنجیره‌ای (Omni chain) است. این پروتکل به افراد اجازه می‌دهد که توکن‌های چند زنجیره‌ای بومی تولید کنند. هولوگراف یک پروتکل پرکاربرد محسوب می‌شود، زیرا می‌تواند برای ایجاد کردن توکن‌های دیفای و ‌NFTها در زنجیره‌های متعدد، استفاده شود. امکان خرید هولوگراف به‌صورت آسان و سریع در پول نو فراهم است.

ارز دیجیتال تایکو
ارز دیجیتال تایکو

حفظ امنیت و افزایش مقیاس‌پذیری با TAIKO

تایکو یک پروتکل لایه دومی است که حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم بزرگ‌ترین رسالت آن است. علاوه بر این، عدم تمرکز و افزایش امنیت، دیگر اهداف تایکو هستند. خرید تایکو در سریع‌ترین حالت ممکن، با امنیت بالا و روی شبکه اتریوم (ERC20) در پول نو ارائه می‌شود.

ارز دیجیتال ناتیکس نتورک
ارز دیجیتال ناتیکس نتورک

NATIX حلال مشکلات رانندگی

ناتیکس نتورک روی شبکه سولانا فعالیت می‌کند. محصول اصلی ناتیکس، درایو (Drive) است. درایو مسیریاب و دوربین خودرو را با گوشی هوشمند ترکیب می‌کند و با استفاده از هوش مصنوعی، داده‌هایی ارائه می‌دهد. این داده‌های آنلاین برای سهولت رانندگی از نظر مسیریابی، ترافیک، محل پارک و حتی مشکلات جاده است! به سادگی و با چند کلیک، تجربه خوبی از خرید ناتیکس در پول نو داشته باشید.

منتظر ارزهای دیجیتال لیست شده بعدی در پول نو باشید!

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)