0

1

مهم‌ترین رویدادهای اتریوم که می‌توانند باعث رشد قیمت شود

مهم‌ترین رویدادهای اتریوم
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

مهم‌ترین رویدادهای اتریوم در حال حاضر شامل دو بخش است. یکی انتظار برای راه‌اندازی ETFها و دیگری هکاتون اتریوم. تیم امنیتی اتریوم در حال برنامه‌ریزی هکاتون چهار هفته‌ای برای آزمایش امنیت بلاک چین است و می‌خواهد برای هارد فورک‌های آینده نیز، هکاتون انجام دهد. اتریوم قرار است اولین هکاتون خود را با پاداش ۲ میلیون دلاری راه‌اندازی کند. هکاتون امنیتی، رویدادی است که طی آن تعدادی برنامه نویس تلاش می‌کنند تا امنیت بلاک‌چین را به چالش بکشند. اتریوم سعی دارد که این رویداد، بزرگ‌ترین بازبینی امنیتی جمعی از پایگاه کد بلاک‌چین باشد.

تیم تحقیقاتی امنیت پروتکل اتریوم (EPS) در یک پست وبلاگی در ۸ جولای گفت:

در این رویداد، برنامه‌نویسان امنیتی برای بررسی آسیب پذیری‌های کد پروتکل، در یک چالش چهار هفته‌ای مشارکت می‌کنند. آن‌ها از قوانین خاصی پیروی می‌کنند و تنها گزارش‌های تاثیرگذار و مطابق با قوانین پاداش دریافت می‌کنند. این رویداد با بررسی فنی کد بلاک‌چین آغاز می‌شود تا شرکت کنندگان برای شناسایی و درک آسیب پذیری‌های احتمالی آماده شوند.

پس از پایان رویداد، میزبان آن یعنی پلتفرم Immunefi، یافته‌ها را جمع‌آوری می‌کند و گزارشی از جزئیات آسیب‌پذیری‌های کشف‌شده می‌نویسد.

باگ بونتی پس از اطلاع‌رسانی هکاتون اتریوم در شبکه اجتماعی x اعلام کرد:

مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ دلار را به استخر جوایز مسابقه اختصاص داده است و از اسپانسرها خواسته شده تا ۱.۵ میلیون دلار دیگر را تا ۱ آگوست جمع آوری کنند.

توییت پلتفرم باگ بونتی
توییت پلتفرم Immunefi

تیم EPS قصد دارد هکاتون‌های مشابهی را در هر هارد فورک که در پایگاه کد  تغییر ایجاد می‌کند، میزبانی کند. انتظار می‌رود که هارد فورک بعدی اتریوم “Pectra” در سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ منتشر شود.

از طرف دیگر، تعدادی از درخواست‌کنندگان ETF اتریوم، فرم‌های s-1 خود را ویراش کرده و به سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) دادند. SEC پیش از این اعلام کرده بود که تاخیر در راه‌اندازی ETFهای اتریوم بخاطر این است که فرم‌های S-1 نیاز به ویرایش دارند. هر زمان که این کار توسط درخواست کنندگان انجام شود، امکان راه‌اندازی ندوق‌های قابل معامله اتریوم فراهم خواهد بود.

بسیاری از سرمایه‌گذاران فرصت را برای خرید اتریوم در زمان مهم‌ترین رویدادهای اتریوم، مناسب می‌بینند. آن‌ها معتقدند که موج تقاضای ناشی از ETFها می‌تواند منجر به افزایش قیمت اتریوم شود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)