0

2

علت ریزش ناگهانی RPL و LDO

علت ریزش ناگهانی RPL و LDO
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

با ادعای جدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مبنی بر Security بودن RPL و LDO، رمز ارز پلتفرم‌های Rocket pool و Lido با ریزش مواجه شدند. هم‌زمان با ریزش ناگهانی RPL و LDO، برخی افراد ادعا می‌کنند که این‌ مساله ممکن است به حذف این‌ دو توکن از لیست صرافی‌های متمرکز منجر شود. اگر SEC بخواهد چنین رویکردی را در مقابل  RPL و LDO در پیش بگیرد، مستلزم مراحل قانونی است که کمی زمان‌بر خواهد بود. یعنی زمان کافی برای خروج علاقه‌مندان این دو رمز ارز، وجود خواهد داشت. اما فاد ناشی از چنین اظهار نظرهایی پیش از عملی شدن تصمیم، به بازار سرایت می‌کند. چنین فادی می‌تواند ریزش‌های تند مقطعی را به‌بار بیاورد. بنابراین اگر از هولدرهای RPL و LDO هستید، دنبال کردن اخبار پیرامون تصمیمات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، برای‌تان ضرورت خواهد داشت.

ریزش RPL و LDO از نگاه تکنیکال

البته از نظر تکنیکالی، اصلاح قیمتی همسو با وضعیت بازار بود، یعنی در همین زمان بیت کوین و سایر آلت کوین‌ها نیز با کمی اصلاح همراه شدند. شدت و ضعف نوسان قیمت آلت کوین‌ها با یکدیگر تفاوت داشت و احتمالا این خبر باعث تشدید احساسات فروش پیرامون این دو ارز دیجیتال شده است.

نمودار LDO تیرماه

از نظر تکنیکالی، همانطور که در تصویر می‌بینید، سطوح قیمتی ۰.۹۱۹ و ۰.۵۵ نیز برای رمز ارز LDO دور از انتظار نیستند.

نمودار RPL تیرماه

RPL نیز در یک محدوده حمایتی قرار دارد که چندین تلاش ناموفق برای شکست این ناحیه اتفاق افتاده. با توجه به تکرار تلاش قیمت برای شکست، احتمال موفقیت در دفعات بعدی، بالاتر می‌رود. بنابراین ریزش بیشتر برای این رمزارز نیز دور از انتظار نخواهد بود.

آنچه نمودار به ما نشان می‌دهد، تایید مضاعفی‌ست بر این‌که ریزش ناگهانی RPL و LDO می‌تواند همچنان ادامه داشته باشد.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای LDO و خرید و فروش LDO، روی عبارت هر کدام کلیک کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)