0

4

آیا نهنگ‌های شیبا در حال خرید هستند؟

صدای پای نهنگ‌های شیبااینو
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

طبق داده‌های IntoTheBlock، حجم تراکنش‌های بزرگ شیبااینو (SHIB) در روزهای اخیر ۱۷۶% افزایش یافت. یعنی حجم معاملات این ارز با افزایش تراکنش‌های بزرگ، به ۴.۱۸ تریلیون واحد SHIB رسیده است. از نظر پولی این تعداد از توکن شیبا معادل مبلغ ۶۲.۵۷ میلیون دلار برآورد می‌شود. افزایش فعالیت نهنگ‌های شیبااینو با جهش قابل توجه قیمت همراه بود. 

رشد اخیر در حجم معاملات بزرگ شیبا اینو نشان می‌دهد که نهنگ‌ها یا در حال خرید شیبا هستند و یا دارند مقادیر زیادی از آن را جابه‌جا می‌کنند. احیای اخیر در فعالیت نهنگ‌ها برای شیبا اینو می‌تواند ناشی از عوامل متعددی باشد، اگرچه دلیل دقیق آن مشخص نیست. مثلا بهبود احساسات بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند نهنگ‌ها را تشویق کند تا دارایی خود را افزایش دهند.

گفته می‌شود، نهنگ‌ها ممکن است با بهره‌گیری از شرایط فعلی بازار، شیبا را در لیست پیش‌بینی افزایش قیمت‌ها در نظر بگیرند. آیا شیبا اینو می‌تواند در کوتاه‌مدت، با توجه به احیای فعالیت مجدد نهنگ‌ها، افزایش قیمت فعلی را حفظ کند؟ در حال حاضر، قیمت شیبا اینو بیش از ۳۸% پس از ریزش آخر بازار، رشد کرده و به رقم ۰.۰۰۰۰۱۷۵۳ دلار در روز گذشته رسیده است.

در این سناریو، شیبا ممکن است تا مقاومت‌های بعدی خود در محدوده بین $۰.۰۰۰۰۱۵ و $۰.۰۰۰۰۱۹ ادامه دهد. اگر روند معکوس شود، ممکن است به سطح حمایتی $۰.۰۰۰۰۱۴ تکیه کند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)