0

0

پیش فروش توکن پروژه محبوب SUI آغاز شد

اگرچه لانچ موفقیت‌آمیز ایردراپ آربیتروم (ARB) به عنوان یکی از بزرگترین ایردراپ‌های کریپتو از نظر حجم، تاریخ‌ساز شد و پذیرندگان و کاربران شبکه لایه دو اتریوم از سخاوت بنیاد Arbitrum خشنود شدند؛ چراکه برخی میلیون‌ها توکن ایردراپی دریافت کردند و حتی یک‌شبه میلیونر شدند؛ اما اکنون همه به پروژه بزرگ بعدی یعنی ایردراپ Sui چشم دوخته‌اند.

پیش فروش توکن SUI
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

به‌تازگی این پروژه در سرور رسمی خود در Discord اعلام کرده جهت دریافت توکن آن یک Recognition Sale برای اعضای این انجمن در نظر گرفته است که برای واجد شرایط بودن باید قبل از تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) ۲۰۲۳ عضو فعال این انجمن بوده باشند. برای دریافت این توکن باید در صرافی‌های اختصاصی ثبت‌نام کرد و بررسی‌های هویت و تأییدیه‌های مورد نیاز آنها را تکمیل نمود.

ارز دیجیتال

برای تأیید اینکه واجد شرایط این خرید هستید، باید از طریق این پورتال [https://verifysupporters.sui.io/]  آن را تأیید و بعد ثبت‌نام کنید. لطفاً توجه داشته باشید که عرضه برای Recognition Sale محدود است و این پورتال پس از رسیدن به حد مجاز بسته خواهد شد؛ حداکثر تا ساعت ۶ بعدازظهر به وقت محلی یکشنبه، ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین) ۲۰۲۳. کسانی که تأییدشان موفقیت‌آمیز بود و ثبت‌نام کرده‌اند، یکی از صرافی های اختصاصی پس از ثبت‌نام مستقیماً با آنها تماس می‌گیرد و دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه خرید ارائه می‌دهد. لطفاً به شرایط و ضوابط زیر نیز توجه داشته باشید.

شرایط و ضوابط

فقط حامیان اختصاصی انجمن، برندگان مسابقه Frenemies و شرکت‌کنندگانی که قبل از تاریخ ۱ فوریه به انجمن Discord آن ملحق شده‌اند، می‌توانند توکن SUI را در Recognition Sale خریداری کنند. این فراخوان برای عموم مردم یا اعضایی که در تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۳ یا پس از آن به این انجمن ملحق شده‌اند، نیست.

شهروندان یا ساکنان ایالات متحده مشمول این فراخوان نیستند.

بنیاد Sui اطلاعات شخصی را صرفاً جهت تأیید عضویت افراد در انجمن جمع‌آوری می‌کند.

واجد شرایط بودن برای دریافت جوایز و توکن‌ها، تابع قوانین KYC  (سیستم احراز هویت مشتری) و الزامات منطبق با تحریم‌ها است.

شرایط و ضوابط صرافی، از جمله احراز هویت مشتری، تحریم و هرگونه محدودیت در ارائه خدمات برای افراد مستقر در برخی کشورها اعمال می‌شود. میزان عرضه برای این فروش (Recognition Sale) ثابت است، در نتیجه محدودیت خرید دارد.

توکن SUI جهت خرید عموم از طریق صرافی‌های KuCoin، OKX و ByBit در تاریخ ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) در دسترس خواهد بود.

کل عرضه توکن: ۱۰ میلیارد دلار SUI

عرضه اولیه در گردش: ۵۰۰ میلیون دلار SUI

قیمت برای مشارکت‌کنندگان وایت لیست (WL): ۰.۰۳ دلار

قیمت فروش عمومی: ۰.۱ دلار

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)