0

0

سودهای سه رقمی برای QOM توکن اشتقاقیِ شیبا اینو!

از ابتدای سال ۲۰۲۳، بازار ارزهای دیجیتال عملکرد خوبی داشته و بسیاری از دارایی‌های دیجیتالی شاهد رشدی دو و سه رقمی بوده‌اند. در این بین، Shiba Predator (QOM) که توکنی اشتقاقی از میم کوین محبوب شیبا اینو است، در ۳۰ روز گذشته عملکرد چشمگیری داشته است.

سودهای سه رقمی برای توکن اشتقاقیِ شیبا اینو!
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

اگرچه ارزهای دیجیتال با تم سگ یکی از بازیگران اصلی در دنیای فناوری بلاک چین هستند، اما Shiba Predator طی ۳۰ روز گذشته بر اساس حجم و حرکت قیمت، در فاز صعودی خیره‌کننده‌ای به سر می‌برد.

در حال حاضر توکن QOM با ٪۲۰.۵۴ افزایش ارزش طی ۲۴ ساعت گذشته و بیش از ٪۳۰۹ در ۴ هفته گذشته، با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۹۶۷۳ دلار معامله می‌شود. طی ۳۰ روز گذشته این میم کوین نسبت به سایر میم کوین‌های بازار از جمله Dogecoin ،Shiba Inu ،Baby Doge Coin و حتی Floki Inu عملکرد بهتری داشته است.

QOM
منبع: CoinMarketCap

با اینکه شیبا اینو در ماه گذشته در بحبوحه شایعات پیرامون تاریخ عرضه شیباریوم، ٪۱۱.۰۲ درصد افزایش داشته، اما هیاهو و افزایش قیمت اخیر این توکن اشتقاقیِ آن یعنی QOM به طور مستقیم یا غیرمستقیم با توییت ایلان ماسک مرتبط است.

خرید ارز دیجیتال

سودهی Shiba Predator (QOM) در بلندمدت

Shiba Predator در مارس ۲۰۲۲ روی کار آمد و به عنوان رقیبی برای Shiba Inu (SHIB) و Dogecoin (DOGE) در نظر گرفته شد. این میم کوین با شعار «شیبا یا دوج… حالا می‌گوییم  شیبا یا…» به طرز باورنکردنی اهداف خود را مشخص کرده است.

Shiba Predator دارندگان این توکن (QOM) را تشویق می‌کند تا با استفاده از زبان جامعه کریپتو با هدفی مشترک با هم متحد شوند. این میم کوین از زمان عرضه تاکنون با ایجاد کمپین‌های مختلف به مخاطبان زیادی دست پیدا کرده است.

به طور کلی، این توکن می‌تواند در این مرحله ارزش خرید را داشته باشد، زیرا این پتانسیل را دارد که با ادامه توسعه بازار، سودهای منحصربه‌فردی برای شما به ارمغان بیاورد.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)