0

2

پیش‌بینی قیمت تون کوین توسط کوین تلگراف

پیش‌بینی کاهش قیمت تون کوین توسط کوین تلگراف
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

ریسک اصلاح قیمت تون کوین پس از افزایش ۳۴ درصدی TON در ۲ هفته اخیر، بیشتر شده است.

به گزارش کوین تلگراف؛ قیمت ارز دیجیتال تون کوین به محدوده اشباع خرید نزدیک می‌شود. روند صعودی مداوم در بازار تون کوین، شاخص قدرت نسبی روزانه (RSI) را به ۶۷.۸۷ رساند و تنها دو عدد از آستانه اشباع خرید کمتر است. این سیگنال معمولاً به عقب نشینی قیمت منجر می‌شود.

نشانه‌های منفی بیشتری نیز، از تست کردن ناحیه مقاومت استاتیک هفتگی دیده می‌شود. اگر اصلاحی صورت بگیرد، هدف نزولی بعدی احتمالاً تلاقی حمایت خط روند صعودی و میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه خواهد بود. این تلاقی در محدوده ۶.۵۵ دلاری است. به عبارت دیگر، TON می‌تواند تا پایان ژوئن ۲۰ درصد اصلاح داشته باشد.

رشد مداوم قیمت این ارز دیجیتال محبوب، با افزایش شدید بهره باز معاملات آتی آن (OI) همراه بود. با این وجود، نرخ تامین مالی این ارز، ۰.۲۲٪_ در هفته است و از ۱۲ ژوئن زیر صفر بوده. در همین دوره، قیمت نقدی تون کوین حدود ۱۸.۵۰٪ افزایش یافت.

نرخ منفی تامین مالی نشان می‌دهد که پوزیشن‌های فروش در حال پرداخت پوزیشن‌های خرید هستند. یعنی اکثر معامله‌گران معاملات آتی منتظر کاهش قیمت بوده و یا از دارایی خود در برابر افت احتمالی محافظت می‌کنند. نرخ تامین مالی منفی و RSI بالا نشان‌ از احتیاط است. اگر فشار خرید کاهش بیابد، می‌تواند منجر به کاهش قابل توجه قیمت شود.

اصلاح پیش‌بینی شده TON در ماه ژوئن بخشی از یک روند تثبیت است که در داخل یک الگوی ادامه دهنده مثلث صعودی رخ می‌دهد. در صورت وقوع شکست مقاومت، تارگت‌  در محدوده قیمتی ۱۳.۳۰ دلار خواهد بود!

برای اطلاع از قیمت تون کوین و خرید و فروش تون کوین وارد لینک شوید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)