0

1

آیا ATH جدید TON در راه است؟

روند صعودی داده‌های شبکه TON
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

کل دارایی قفل شده بر بستر شبکه TON به سقف تاریخی خود، در محدوده ۶۰۸.۶۵ میلیون دلار رسیده است. این رقم، رشد ۱۲۸ درصدی را از تاریخ ۱۷ می تاکنون نشان می‌دهد. چندین شاخص مانند: تعداد آدرس‌های فعال روزانه در این شبکه، حجم معاملات و هولدرهای توکن تون کوین، روند صعودی به خود گرفته‌اند. این مساله استقبال بیشتر کاربران از این شبکه را نشان می‌دهند. آدرس‌های فعال روزانه، از ۱۰ مارس تا به امروز، با رشد ۳۱۰ درصدی همراه بوده است. حجم معاملات ۸۰۵% و تعداد هولدرهای تون کوین نیز، ۱۳۸% افزایش یافته است! همه این داده‌ها می‌تواند باعث افزایش نقدینگی و بازدهی بالاتر در شبکه  شود.

وبسایت Defilamma اعلام کرد: 

پروتکل‌هایی که بر بستر این شبکه کار می‌کنند، در حال رشد هستند. به طوری‌که صرافی غیر متمرکز DeDust با ۵۰.۷۸%، بیشترین میزان رشد در کل ارزش قفل شده (TVL) را تجربه کرد. محبوبیت شبکه TON به علت بازی‌های ساده تلگرامی و ایردراپ‌هایی مانند نات کوین، همستر کامبت و یس کوین،هر روز بیشتر می‌شود. یکی دیگر از عوامل مثبت فاندامنتالی، سرمایه‌گذاری شرکت Pentera Capital در شبکه TON است. پنترا کپیتال مبلغ نامشخصی را وارد این شبکه وارد کرده که یک اتفاق مهم تلقی می‌گردد.

آیا افزایش در شاخص‌های شبکه TON منجر به ATH جدید خواهد شد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که با توجه به جامعه طرفداران بازی‌های تلگرامی، رشد بیشتر توکن بومی این شبکه، دور از انتظار نخواهد بود.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای تون کوین و خرید و فروش تون کوین وارد لینک‌های مربوطه شوید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)