0

0

تصاحب Huobi Global توسط جاستین سان بنیانگذار ترون!

بنا بر گزارش‌ها جاستین سان (Justin Sun) بنیانگذار بلاک چین ترون (Tron)، یک ماه پس از اینکه به عنوان مشاور مشغول به کار شده بود، مدیریت تجارت صرافی Huobi Global را به عهده گرفت.

تصاحب Huobi Global توسط جاستین سان بنیانگذار ترون!
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

همانطور که از گزارش‌ها پیداست بنیانگذار Tron، تجارت صرافی Huobi Global را در اختیار گرفته است. به گفته منابع ژو هوآ (Zhu Hua) مدیرعامل سابق Huobi، مدیر مالی ژانگ لی (Zhang Li) و سایر مدیران ارشد به‌طور داوطلبانه از سمت خود استعفا داده‌اند.

در ماه اکتبر صرافیHuobi Global  جاستین سان را به عنوان مشاور در هیئت مشاوره استراتژیک جهانی آن‌ها و در میان چندین فرد برجسته دیگر از صنعت کریپتو و بلاک چین معرفی کرد.

جاستین سان کنترل تجارت جهانی Huobi را در دست گرفت

طبق یک توییت در ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) توسط wublockchain12 تیم جاستین سان بنیانگذار Tron، به‌طور رسمی کنترل تجارت صرافی کریپتو Huobi را در دست گرفته است.

علاوه‌براین ژو هوآ مدیرعامل سابق هوبی و ژانگ لی مدیر مالی شرکت، رسماً از سمت خود استعفا داده‌اند. چن دای (Chen Dai)، رئیس سابق Huobi PR/GR  نیز با این صرافی خداحافظی کرد.

صرافی Huobi پیشتر اعلام کرد که بنیانگذار لئون لی (Leon Li) کل سهام کنترلی خود را به شرکت About Capital Management مستقر در هنگ کنگ فروخته است. جاستین سان همچنین به عنوان مشاور استراتژیک به Huobi Global پیوست تا شرکت را برای توسعه تجارت جهانی و تزریق سرمایه برای بهبود وضعیت رقابتی آن‌ها با سایرین راهنمایی کند.

قیمت Huobi Token (HT) تقریباً ۸۰ درصد در یک هفته افزایش یافت، زیرا جاستین به عنوان مشاور به Huobi پیوست. چندین گزارش ادعا کردند که جاستین سان خریدار واقعی Huobi است زیرا او یک سرمایه‌گذار اصلی در About Capital است. با این حال جاستین سان به رد هرگونه گزارشی مبنی بر خرید این صرافی توسط خود ادامه داد.

جاستین سان کیست؛ نگاهی به زندگی خالق ترون

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در پول نو

قرارداد FTX جاستین سان

جاستین سان بنیانگذار ترون، همچنین با صرافی پر حاشیه ارز دیجیتال FTX در حال بحث و مذاکره بود. در ابتدا او با تیم FTX برای شروع تجارت TRX، همراه با سایر توکن‌های Tron کار کرد. این باعث شد که قیمت TRX بیش از ۲۰۰ درصد در صرافی ارز دیجیتال FTX افزایش یابد.

در ادامه او طی مصاحبه‌ای موافقت کرد که تیمش در حال حاضر در حال کار بر روی بررسی احتمالی خرید صرافی FTX است. البته این صرافی ارز دیجیتال قبلاً برای دریافت کمک در مورد مسائل نقدینگی خود با بایننس نیز تماس گرفته بود. با این حال بایننس این معامله را به دلیل سوء مدیریت منابع مالی کاربران و تحقیقات ادعایی مقامات ایالات متحده آن‌ها رد کرد. صرافی FTX در حال حاضر برای فصل ۱۱ ورشکستگی اقدام کرده است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)