0

2

توکن جنجالی ترامپ امروز عرضه می‌شود؛ ۱۰۰,۰۰۰ کاربر پیش از رونمایی ثبت‌نام کردند!

توکن ترامپ امروز عرضه می‌شود
سعید تقوی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

پروژه جدید مالی غیرمتمرکز (DeFi) مرتبط با دونالد ترامپ، با نام World Liberty Financial (WLFI)، اعلام کرد که پیش از عرضه توکن WLFI، موفق به جذب بیش از ۱۰۰,۰۰۰ ثبت‌نام اولیه شده است. این پلتفرم قصد دارد امروز توکن حاکمیتی خود را، که بر اساس شبکه اتریوم و استاندارد ERC-20 توسعه یافته، عرضه کند.

توکن WLFI قرار است نقش مهمی در مدیریت و عملیات این پلتفرم ایفا کند و به کاربران اجازه دهد تا در تصمیم‌گیری‌های کلیدی شرکت کنند.

زک فولکمن، مدیر عملیات World Liberty Financial، روز گذشته در یک رویداد X Spaces (بستر گفتگوی آنلاین شبکه اجتماعی سابق توییتر)، جزئیات بیشتری در مورد این توکن ارائه داد. او به همراه هم‌تیمی‌هایش، چیس هرو و زک ویتکوف، نکاتی را که در یک پست وبلاگی منتشر شده بود، مجدداً بیان کردند.

این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا در بازارهای مالی غیرمتمرکز وام بگیرند و وام بدهند و همچنین با استیبل‌کوین‌ها تراکنش انجام دهند. با این حال، در ایالات متحده دسترسی به این پلتفرم محدود به سرمایه‌گذاران معتبر خواهد بود که باید طبق قوانین کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) درآمدی بیش از ۲۰۰ هزار دلار در سال داشته باشند یا دارایی‌هایی بالغ بر یک میلیون دلار.

براساس اطلاعات افشا شده، ۶۳ درصد از توکن‌های WLFI در زمان عرضه به عموم افراد وایت لیست (Whitelisted) فروخته می‌شود. همچنین ۱۷ درصد برای پاداش به کاربران و ۲۰ درصد برای تیم پروژه در نظر گرفته شده است.

در وایت‌پیپر این پروژه که به‌طور غیررسمی فاش شده، آمده است که توکن‌ها برای مدت ۱۲ ماه غیرقابل انتقال خواهند بود، اما دارندگان آنها از همان ابتدا قادر به شرکت در رای‌گیری‌های حاکمیتی خواهند بود. این پروژه هدف دارد از طریق فروش توکن‌ها ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه جذب کند و برآورد ارزش آن حدود ۱.۵ میلیارد دلار است.

در طول این رویداد، همچنین اعلام شد که ریچ تیو، یکی از بنیان‌گذاران پکسوس، به تیم World Liberty Financial پیوسته و روی راهکارهای مربوط به استیبل‌کوین‌ها و پرداخت‌ها تمرکز خواهد کرد. این مشارکت جدید انتظار می‌رود که جایگاه این پلتفرم را در فضای DeFi تقویت کند.

پلتفرم World Liberty Financial از فناوری وام‌دهی و قرض‌گیری غیرمتمرکز آوه (Aave) استفاده خواهد کرد. استانی کولچوف، بنیان‌گذار و مدیرعامل آوه، در تاریخ ۱۴ اکتبر به‌طور کوتاه در این رویداد حاضر شد و از تصمیم WLFI برای همکاری با پلتفرم آوه استقبال کرد. همچنین تیم World Liberty Financial برنامه‌هایی برای توسعه این پلتفرم به شبکه لایه‌دوی اتریوم به نام Scroll اعلام کرد.

دونالد ترامپ جونیور، که به عنوان “سفیر Web3” پلتفرم WLFI معرفی شده است، خیلی کوتاه در این رویداد حضور یافت و این پلتفرم را به‌عنوان گامی برای ایجاد یک سیستم مالی فراگیرتر توصیف کرد. او از سیستم بانکی فعلی آمریکا انتقاد کرد و وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری، ایالات متحده را به مرکز جهانی رمزارز تبدیل خواهد کرد.

منبع: شیب دیلی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)