0

0

صرافی Upbit جواز اولیه فعالیت در سنگاپور را کسب کرد

صرافی آپ بیت (Upbit) سنگاپور تأییدیه اولیه بانک مرکزی و رگولاتور مالی این کشور را برای فعالیت کریپتویی کسب کرد.

صدور جواز اولیه برای فعالیت صرافی upbit در سنگاپور
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

نهادی در سنگاپور برای Upbit، بزرگترین صرافی کره جنوبی از نظر حجم، مجوز اصلی راه‌ندازی یک موسسه پرداخت بزرگ (MPI) در این محل را صادر کرده است.

صرافی Upbit سنگاپور امروز (۱۶ اکتبر ۲۰۲۳) اعلام کرد مرجع پولی سنگاپور (MAS) مجوز اصولی را صادر کرده و به این صرافی اجازه می‌دهد تا زمان صدور مجوز کامل به خدمات رمزارزی خود به سرمایه گذاران نهادی بپردازد.

الکس کیم (Alex Kim)، بنیانگذار و مدیرعامل صرافی Upbit سنگاپور در بیانیه‌ای گفت این شرکت در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده، اما تصویب اخیر را نقطه‌عطفی استراتژیک برای تقویت حضور محلی خود می‌داند.

آزمن حمید (Azman Hamid)، رئیس تطبیق‌دهی قوانین نظارتی این شرکت بیان کرد این تأییدیه نشان‌دهنده تعهد ما به توسعه کسب و کارمان در سنگاپور است. وی افزود: «ما بیشتر به تبدیل شدن سنگاپور به قطب پیشرو برای نسل بعدی کسب و کارهای مالی کمک خواهیم کرد».

صرافی  Upbit در صورت دریافت مجوز کامل، به جمع ۱۵ شرکت کریپتویی با مجوزهای کامل سرویس پرداخت دیجیتال MPI از MAS ملحق خواهد شد.

در ماه اکتبر شرکت‌های Coinbase، Ripple و بانک Sygnum  نیز مجوزهای لازم را از MAS دریافت کردند و در حال حاضر تعداد شرکت‌های خدمات رمزارزی دارای مجوز MAS را به ۱۵ شرکت رسانده‌اند.

صرافی کوین بیس و شرکت تجارت ارزهای دیجیتال GSR در تاریخ ۲ اکتبر تأییدیه کامل مجوز MPI خود را از نهادهای سنگاپور دریافت کردند. شعبه سنگاپور بانک کریپتویی سوئیس یعنی Sygnum  یک روز بعد آنها و ریپل نیز در تاریخ ۴ اکتبر جواز کامل MPI خود را از MAS دریافت کردند.

منبع: کوین تلگراف

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)