0

4

حجم خرید ETFهای بیت‌کوین در یک هفته، معادل استخراج دوماه است!

حجم خرید ETFهای بیت‌کوین آمریکا در هفته اول ژوئن، به اندازه استخراج حدود دو ماه این ارز دیجیتال بوده است!
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

حجم خرید ETFهای بیت‌کوین آمریکا در هفته اول ژوئن، به اندازه استخراج حدود دو ماه این ارز دیجیتال بوده است! یعنی ۱۱ صندوق ای‌تی‌اف بیت کوین، با ورودی تقریباً ۱/۸۳ میلیارد دلار، ۲۵/۷۲۹ بیت کوین خریدند. طبق داده‌ها، ورودی این صندوق‌ها در یک هفته، حدود هشت برابر بیشتر از ۳/۱۵۰ بیت کوین استخراج شده در همان هفته است!

این مقدار بیت کوین تقریباً به اندازه کل ماه می بود. لازم به ذکر است که در ماه مارس، خرید بیت کوین توسط صندوق‌ها، منجر به سقف تاریخی ۷۳۶۷۹ دلاری شد.

حجم خرید ETFهای بیت‌کوین، از زمان راه‌اندازی در ماه ژانویه، ۱۵/۶۹ میلیارد دلار ورودی خالص برآورد می‌شود. البته ۱۷/۹۳ میلیارد دلار خروجی خالص از صندوق Grayscale را هم در بر می‌گیرد. کل دارایی‌های تحت مدیریت AUM حدود ۶۱ میلیارد دلار است.

نیت گراچی، رئیس صندوق AUM در پستی در ۹ ژوئن نوشت:

خوشبختانه، بیت کوین‌های AUM حدود ۶۰% از میزان ای‌تی‌اف‌های طلای کشور است. در حالی‌که صندوق‌های طلا ۲۰ سال قرمت دارند اما صندوق‌های بیت کوین تنها برای پنج ماه است که به وجود آمده‌اند!

«Radar Bear» یکی از بنیان‌گذاران صرافی ارز دیجیتال به کوین تلگراف گفت:

BTC برای عبور از بالاترین مقاومت فعلی خود بسیار تلاش می‌کند؛ زیرا به شدت تحت تاثیر عوامل اقتصاد کلان و رویدادهای ژئوپلیتیکی قرار گرفته است.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین و خرید و فروش بیت‌کوین کلیک کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)