0

1

بلومبرگ: سیرکل در فکر راه‌اندازی یک IPO در سال جدید است

طبق گزارش بلومبرگ، سیرکل (Circle) ناشر استیبل کوین USDC با ارزش بازار بیش از ۲۴ میلیارد دلار، قصد دارد در سال جدید (۲۰۲۴) یک IPO (عرضه اولیه سهام) به بازار عرضه کند.

راه‌اندازی عرضه اولیه سهام در سال ۲۰۲۴ توسط شرکت سیرکل
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بلومبرگ به نقل از منابع ناشناس گزارش داد این شرکت با مشاوران خود درباره اجرای یک IPO احتمالی صحبت کرده است. در حالیکه مشخص نیست ارزش سیرکل با این عرضه چقدر خواهد شد، اما در سال ۲۰۲۲ از این طریق به ارزش ۹ میلیارد دلار رسید.

در سال ۲۰۲۱، سیرکل موافقت کرد از طریق ادغام با یک شرکت SPAC به نام Concord Acquisition Corp به صورت عمومی عرضه شود، اما این برنامه بعداً به هم خورد. یکی از نمایندگان سیرکل در این مورد به بلومبرگ گفت: «تبدیل شدن به یک شرکت سهامی عام در ایالات متحده، از مدت‌ها پیش بخشی از برنامه‌های استراتژیک سیرکل بوده است. ما در مورد شایعات اظهار‌نظر نمی‌کنیم».

سرمایه‌گذاران سیرکل بزرگان مالی چون گلدمن ساکس، فیدلیتی و بلک راک هستند. استیبل کوین USDC که زمانی ارزش بازاری نزدیک به ۵۶میلیارد دلار داشت، در ژوئن ۲۰۲۲ دچار کاهشی قابل‌توجه شد.

منبع: د بلاک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)